Pasek napędu pompy płynu chłodzącego i alternatora

Co nam mówi marka samochodu?

Czy marka samochodu ma jakiekolwiek znaczenie? Tego typu pytania zadają sobie zarówno osoby, które się orientują w motoryzacji, jak i te, które po prostu chcą mieć samochód, który będzie im odpowiednio służył. Oczywiście jeśli ktoś wie, jakie sprzęty idą za daną marką i co dana marka ma do zaoferowania, to znacznie łatwiej będzie jemu podjąć […]

Kontrola układu hamulcowego

Przestawianie kół

Problem przestawiania kół nie jest rozwiązany jednolicie. Są również przeciwnicy przestawiania kół, którzy twierdzą nie bez racji, że ścieranie bieżników opon po pewnym przebiegu dopasowuje je do nawierzchni drogi, dzięki czemu zwiększa się ich przyczepność. Głównym zaś argumentem, przemawiającym na korzyść przestawiania kół, jest przedłużenie okresu ich eksploatacji. Użytkownicy powinni więc stosować się do posiadanej […]

DevURL


Przegląd obowiązkowy gwarancyjny „1000 km”

Przegląd obowiązkowy należy wykonać po przebiegu 1000…1500 km, wyłącznie w autoryzowanej Stacji Obsługi Citroen. Potwierdzenie wykonania przeglądu , 1000 km” w książeczce gwarancyjnej jest konieczne w przypadku napraw w ramach gwarancji. Użytkownik dostarcza sam do przeglądu (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne) [więcej w:

autoryzowany serwis audi warszawa, otomoto chojnice, auto storczyk

]

— olej do silnika (zgodny z zaleceniami firmy Citroen):

–  5,3 1 dla CX 2000, CX 2200 i CX 2400,

–  4,8 1 dla CX Athena i CX Reflex

— olej do skrzynki biegów (zgodny z zaleceniami firmy Citroen):

— 1,6 1 przy skrzynce 4-biegowej,

— 1,7 1 przy skrzynce 5-biegowej;

— płyn hydrauliczny mineralny LHM do ewentualnego uzupełnienia; — filtr oleju do silnika (nr katalog. Citroen —5.443.746C).

Przegląd „ 1000 km” jest wykonywany bezpłatnie.

Kolejność operacji:

— dokręcić śruby głowicy (nie dotyczy CX Athena i CX Reflex),  wyregulować zawory (na zimnym silniku).

— dokręcić śruby mocujące pompę paliwa,

— skontrolować naciag pasków klinowych, — skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom płynu w układzie chłodzenia (na zimnym silniku), — skontrolować poziom elektrolitu w akOmulatorze. — umyć benzyną filtry w zbiorniku płynu hydraulicznego LHM,

— sprawdzić ustawienie zapłonu i rozwarcie styków przerywacza (lub kąt zwarcia styków), — sprawdzić i ewentualnie wyregulować skok ręcznego hamulca,

— sprawdzić i ewentualnie wyregulować skok jałowy pedału sprzęgła,

— uzupełnić poziom płynu hydraulicznego LHM w pozycji najwyższego prześwitu, — skontrolować ciśnienie w ogumieniu,

— dokonać próby drogowej samochodu,  wyregulować prędkość obrotową biegu jałowego silnika,

— sprawdzić stan osłon gumowych przegubów kulistych piast przednich,

— skontrolować szczelność układu hydraulicznego, układu chłodzenia i zespołu silnik skrzynka biegów.

— wypuścić olej z silnika i wymienić filtr oleju w silniku,

— wypuścić olej ze skrzynki biegów,

— nalać nowy olej do silnika, sprawdzić poziom, — nalać nowy olej do skrzynki biegów, sprawdzić poziom,

— sprawdzić i uzupełnić poziom płynu w zmywaczu szyby przedniej.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: auto storczyk autoryzowany serwis audi warszawa otomoto chojnice