Kontrola elementów hydraulicznych instalacji hamulcowej

Łożyska kół przednich

Co 30 000 km regulować i smarować łożyska smarem ŁT-4S3. Regulacja luzu piasty koła powinna być dokonana wtedy, gdy przekracza on 0,10 mm. Przy każdej regulacji luzu należy wymienić nakrętkę piasty koła. W celu przeprowadzenia regulacji luzu należy dokręcić nakrętkę piasty koła momentem 1 9,6 N • m (2 kGm) pokręcając jednocześnie piastę w obu […]

Samochody dostawcze

Samochody dostawcze to dosyć szczególna gałąź motoryzacji. Nie oznacza to jednak wcale, że nie mamy z czego wybierać. Wręcz przeciwnie- dzisiaj na rynku jest naprawdę ogromny wybór spośród tego typu aut. Obecnie samochody dostawcze są produkowane przez wiele koncernów, co sprawia, że nie powinno być problemu z wybraniem odpowiedniego modelu. Mało tego, zawsze możemy również […]

Kontrola układu hamulcowego

DevURL


Przegląd obowiązkowy gwarancyjny „1000 km”

Przegląd obowiązkowy należy wykonać po przebiegu 1000…1500 km, wyłącznie w autoryzowanej Stacji Obsługi Citroen. Potwierdzenie wykonania przeglądu , 1000 km” w książeczce gwarancyjnej jest konieczne w przypadku napraw w ramach gwarancji. Użytkownik dostarcza sam do przeglądu (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne) [więcej w:

wynajem busów warszawa, inhibitor korozji, wynajem autokarów Kraków

]

— olej do silnika (zgodny z zaleceniami firmy Citroen):

–  5,3 1 dla CX 2000, CX 2200 i CX 2400,

–  4,8 1 dla CX Athena i CX Reflex

— olej do skrzynki biegów (zgodny z zaleceniami firmy Citroen):

— 1,6 1 przy skrzynce 4-biegowej,

— 1,7 1 przy skrzynce 5-biegowej;

— płyn hydrauliczny mineralny LHM do ewentualnego uzupełnienia; — filtr oleju do silnika (nr katalog. Citroen —5.443.746C).

Przegląd „ 1000 km” jest wykonywany bezpłatnie.

Kolejność operacji:

— dokręcić śruby głowicy (nie dotyczy CX Athena i CX Reflex),  wyregulować zawory (na zimnym silniku).

— dokręcić śruby mocujące pompę paliwa,

— skontrolować naciag pasków klinowych, — skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom płynu w układzie chłodzenia (na zimnym silniku), — skontrolować poziom elektrolitu w akOmulatorze. — umyć benzyną filtry w zbiorniku płynu hydraulicznego LHM,

— sprawdzić ustawienie zapłonu i rozwarcie styków przerywacza (lub kąt zwarcia styków), — sprawdzić i ewentualnie wyregulować skok ręcznego hamulca,

— sprawdzić i ewentualnie wyregulować skok jałowy pedału sprzęgła,

— uzupełnić poziom płynu hydraulicznego LHM w pozycji najwyższego prześwitu, — skontrolować ciśnienie w ogumieniu,

— dokonać próby drogowej samochodu,  wyregulować prędkość obrotową biegu jałowego silnika,

— sprawdzić stan osłon gumowych przegubów kulistych piast przednich,

— skontrolować szczelność układu hydraulicznego, układu chłodzenia i zespołu silnik skrzynka biegów.

— wypuścić olej z silnika i wymienić filtr oleju w silniku,

— wypuścić olej ze skrzynki biegów,

— nalać nowy olej do silnika, sprawdzić poziom, — nalać nowy olej do skrzynki biegów, sprawdzić poziom,

— sprawdzić i uzupełnić poziom płynu w zmywaczu szyby przedniej.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inhibitor korozji wynajem autokarów Kraków wynajem busów warszawa