Opór bezwladnosci

Zakup auta używanego i pułapki

Dzisiaj auto używane możemy kupić za naprawdę niewielką cenę. Pamiętajmy, że nowy samochód prosto z salonu to bardzo duży wydatek, dlatego też coraz więcej osób kupuje auta używane. Czym więc należy się wówczas kierować? Otóż jeśli nie mamy zielonego pojęcia o samochodach, to dobrze poprosić o pomoc kogoś, kto zna się na tym. Poprośmy wówczas […]

Obsługa nadwozia

Obsługa nadwozia polega na smarowaniu, myciu i konserwacji oraz okresowym zabezpieczaniu jego elementów przed korozją. Jeżeli instrukcja obsługi samochodu nie podaje odpowiednich wskazówek, to należy smarować zamki i zawiasy co 5000 km przebiegu, a pozostałe punkty należy smarować co 10 000 km. Punkty smarowania zaopatrzone w smarowniczki smaruje się smarem stałym, takim samym jak punkty […]

Kontrola akumualtora ciśnienia instalacji hydraulicznej

Akumulator ciśnienia, połączony z regulatorem ciśnienia, ma za zadanie utrzymywanie ciśnienia w instalacji w zakresie od 14,5 do 17,5 MPa. W przypadku uszkodzenia przepony gumowej w akumulatorze ciśnienia następuje przedostanie się sprężonego azotu do płynu hydraulicznego i brak efektu „sprężania płynu w instalacji. Pompa wysokiego ciśnienia, pracująca normalnie w cyklu: — bieg luzem (kilkadziesiąt sekund […]

DevURL

Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika

Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika: przy gorącym silniku

– CX 2000, CX 2200, CX 2400: 850…900 obr/min,

— CX Athena i CX Reflex: 750…800 obr/min.

Poziom paliwa w komorze pływakowej jest mierzony w następujący sposób:

a) gaźniki Weber — po zdjęciu pokrywy komory pływakowej (razem z uszczelką); ustawić pokrywę w pozycji pionowej, tak aby pływak oparł się o iglicę zamykając przepływ paliwa: pomiaru dokonuje się między płaszczyzną (razem z uszczelką) pokrywy komory pływakowej i górna powierzchnia pływaków; — poziom paliwa w gaźniku Weber: 7±0,25 mm;

b) gaźnik Solex — po zdjęciu pokrywy komory pływakowej, razem z uszczelką, ustawić pokrywe w pozycji poziomej, pływakiem do góry, tak aby pływak zamknął iglicę, pomiaru dokonuje się między [przypisy: renault salon warszawa, otomoto zamość, otomoto dębica ] płaszczyzną (razem z uszczelką) pokrywy komory pływakowej i osią 2 cylindrycznych pływaków;
— poziom paliwa w gaźniku Solex: 20±2 mm. (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne)

Filtr paliwa w gaźniku — czyszczenie siatki miedzianej, która stanowi element filtrujący paliwo dopływające do gaźnika. Ponadto należy zwracać szczególną uwagę na prawidłowe ustawienie cięgła ssania, tak aby przy całkowitym wciśnięciu przez kierowcę cięgła ssania, urządzenie rozruchowe w gaźniku było wyłączone.

W układzie zasilania należy zwracać uwagę (w modelach CX 2000 i CX 2200) na prawidłowe dokręcenie pompy paliwa. W przypadku wycieków oleju silnikowego wzdłuż śrub mocujących pompę paliwa należy zastosować dodatkowe podkładki pod nakrętki (podkładki pełne z blachy) i dokręcić pompę momentem 21 N •m (2,1 kGm).

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: otomoto dębica otomoto zamość renault salon warszawa