Akumulator

Co 2500 km lub raz w miesiącu na zimnym akumulatorze należy sprawdzać poziom elektrolitu w każdej celi. Poziom elektrolitu powinien zawierać się między znakami MIN i MAX umieszczonymi na obudowie. Elektrolit należy uzupełnić wyłącznie woda destylowaną po uprzednim wykręceniu korków poszczególnych cel. W lecie należy częściej przeprowadzać kontrolę akumulatora. Ze względu na to, że samochód […]

Obsługa kół

Obsługa kół polega na prawidłowym ich ustawianiu, wyważaniu, okresowym przestawianiu, sprawdzaniu stanu obręczy i tarcz kół oraz ich umocowania, uzupełnianiu i wymianie smaru w piastach kół oraz regulacji ich łożysk. Po naprawie lub wymianie części przedniego zawieszenia oraz w przypadku szybkiego i nierównomiernego zużywania się opon przednich kół i pogorszenia się sterowności samochodu należy sprawdzić […]

Regulacja hamulca ręcznego

Jeżeli skok dźwigni hamulca ręcznego jest nadmierny oznacza to, że hamulec jest źle wyregulowany. W celu wyregulowania hamulca należy: — ustawić dźwignię hamulca ręcznego w położeniu zwolnionym, — zluzować przeciwnakrętkę, a następnie wkręcając nakrętkę śruby napinacza napiąć linkę, — zabezpieczyć nakrętkę śruby napinacza przez dokręcanie przeciwnakrętki, — wykonać około 10 naciśnięć na pedał hamulca nożnego […]

MOTOCYKLE

MOTOCYKLE . Motocykle na drogach traktuje się tak samo, jak i inne pojazdy samochodowe ze względu na ich znaczną szybkość poruszania się. Ruch motocykli wobec tego odbywa się także po jezdni drogowej. Dla dróg przeznaczonych wyłącznie do szybkiego ruchu samochodowego (autostrady) ruch motocyklowy jako ruch o dużym natężeniu, może być pewną przeszkodą. Dlatego też w […]

DevURL


Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika

Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika: przy gorącym silniku

– CX 2000, CX 2200, CX 2400: 850…900 obr/min,

— CX Athena i CX Reflex: 750…800 obr/min.

Poziom paliwa w komorze pływakowej jest mierzony w następujący sposób:

a) gaźniki Weber — po zdjęciu pokrywy komory pływakowej (razem z uszczelką); ustawić pokrywę w pozycji pionowej, tak aby pływak oparł się o iglicę zamykając przepływ paliwa: pomiaru dokonuje się między płaszczyzną (razem z uszczelką) pokrywy komory pływakowej i górna powierzchnia pływaków; — poziom paliwa w gaźniku Weber: 7±0,25 mm;

b) gaźnik Solex — po zdjęciu pokrywy komory pływakowej, razem z uszczelką, ustawić pokrywe w pozycji poziomej, pływakiem do góry, tak aby pływak zamknął iglicę, pomiaru dokonuje się między [przypisy: serwis bmw warszawa, wynajem samochodów gdańsk, okręgowa stacja kontroli pojazdów ] płaszczyzną (razem z uszczelką) pokrywy komory pływakowej i osią 2 cylindrycznych pływaków;
— poziom paliwa w gaźniku Solex: 20±2 mm. (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne)

Filtr paliwa w gaźniku — czyszczenie siatki miedzianej, która stanowi element filtrujący paliwo dopływające do gaźnika. Ponadto należy zwracać szczególną uwagę na prawidłowe ustawienie cięgła ssania, tak aby przy całkowitym wciśnięciu przez kierowcę cięgła ssania, urządzenie rozruchowe w gaźniku było wyłączone.

W układzie zasilania należy zwracać uwagę (w modelach CX 2000 i CX 2200) na prawidłowe dokręcenie pompy paliwa. W przypadku wycieków oleju silnikowego wzdłuż śrub mocujących pompę paliwa należy zastosować dodatkowe podkładki pod nakrętki (podkładki pełne z blachy) i dokręcić pompę momentem 21 N •m (2,1 kGm).

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: okręgowa stacja kontroli pojazdów serwis bmw warszawa wynajem samochodów gdańsk