Kontrola akumualtora ciśnienia instalacji hydraulicznej

Akumulator ciśnienia, połączony z regulatorem ciśnienia, ma za zadanie utrzymywanie ciśnienia w instalacji w zakresie od 14,5 do 17,5 MPa. W przypadku uszkodzenia przepony gumowej w akumulatorze ciśnienia następuje przedostanie się sprężonego azotu do płynu hydraulicznego i brak efektu „sprężania płynu w instalacji. Pompa wysokiego ciśnienia, pracująca normalnie w cyklu: — bieg luzem (kilkadziesiąt sekund […]

Obliczenie pociagów drogowych

Gumowe uszczelki drzwi i okien

Gumowe uszczelki drzwi i okien powinny pozostać długo elastyczne . i  nieuszkodzone. Dlatego należy je lekko przecierać w obu kierunkach gliceryną lub talkiem. W zimie korzystne jest również przecieranie gliceryną uszczelek wewnętrznych drzwi, gdyż zapobiega to ich przymarzaniu. Obicia ze sztucznej skóry, zabrudzone w niewielkim stopniu, można przetrzeć miękką szmatką lub szczotką. Jeżeli warstwa brudu […]

Tego rodzaju pociagi drogowe nadaja sie tylko do ruchu na niewielkie odleglosci ze wzgledu na nieznaczne szybkosci ruchu (10 – 20 km/godz)

Tego rodzaju pociągi drogowe nadają się tylko do ruchu na niewielkie odległości ze względu na nieznaczne szybkości ruchu (10 – 20 km/godz). Są one jednak bardzo ekonomiczne, zwłaszcza przy masowych przewozach materiałów budowlanych. Warunki techniczne tras drogowych przy ruchu pociągów drogowych wymagają stosowania jak najmniejszych wzniesień, gdyż sterowanie i hamowanie przyczep przy wymuszonym ruchu wstecznym […]

DevURL


Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika

Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika: przy gorącym silniku

– CX 2000, CX 2200, CX 2400: 850…900 obr/min,

— CX Athena i CX Reflex: 750…800 obr/min.

Poziom paliwa w komorze pływakowej jest mierzony w następujący sposób:

a) gaźniki Weber — po zdjęciu pokrywy komory pływakowej (razem z uszczelką); ustawić pokrywę w pozycji pionowej, tak aby pływak oparł się o iglicę zamykając przepływ paliwa: pomiaru dokonuje się między płaszczyzną (razem z uszczelką) pokrywy komory pływakowej i górna powierzchnia pływaków; — poziom paliwa w gaźniku Weber: 7±0,25 mm;

b) gaźnik Solex — po zdjęciu pokrywy komory pływakowej, razem z uszczelką, ustawić pokrywe w pozycji poziomej, pływakiem do góry, tak aby pływak zamknął iglicę, pomiaru dokonuje się między [przypisy: motoallegro, otomoto zamość, otomoto dębica ] płaszczyzną (razem z uszczelką) pokrywy komory pływakowej i osią 2 cylindrycznych pływaków;
— poziom paliwa w gaźniku Solex: 20±2 mm. (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne)

Filtr paliwa w gaźniku — czyszczenie siatki miedzianej, która stanowi element filtrujący paliwo dopływające do gaźnika. Ponadto należy zwracać szczególną uwagę na prawidłowe ustawienie cięgła ssania, tak aby przy całkowitym wciśnięciu przez kierowcę cięgła ssania, urządzenie rozruchowe w gaźniku było wyłączone.

W układzie zasilania należy zwracać uwagę (w modelach CX 2000 i CX 2200) na prawidłowe dokręcenie pompy paliwa. W przypadku wycieków oleju silnikowego wzdłuż śrub mocujących pompę paliwa należy zastosować dodatkowe podkładki pod nakrętki (podkładki pełne z blachy) i dokręcić pompę momentem 21 N •m (2,1 kGm).

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: motoallegro otomoto dębica otomoto zamość