Kosmetyka samochodowa
Korzystałem do tej pory z różnych filtrów oleju ale te w tym sklepie są dla mnie najlepszymi filtrami oleju w Polsce
Samochody wynajem Rzeszów
Skok jałowy pedału sprzęgła

Co 1 5 000 km sprawdzić skok jałowy pedału sprzęgła, który powinien wynosić około 25 mm. Jeżeli skontrolowana wartość skoku jest inna należy przeprowadzić regulacje pokręcając w tym celu nakrętką po uprzednim zluzowaniu przeciwnakrętki. Olej w skrzynce biegów Co 1 5 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnej krawędzi otworu wlewowego zamykanego korkiem. […]

Jazda samochodem a niebezpieczeństwo

Dzisiaj mamy możliwość podróżowania niemalże wszystkimi środkami transportu. Generalnie jest to uzależnione tylko od nas samych i od tego, co akurat my wolimy. Oczywiście jeśli chodzi o codzienne przemieszczanie się, to największą popularnością cieszy się transport samochodowy. Korzystamy z niego zarówno na co dzień, jak i w momencie, kiedy chcemy pojechać w jakąś dłuższą trasę. […]

Przeglądy okresowe

Przegląd co 7500 km Wymiana oleju w silniku. Zdemontować nakładki hamulców tarczowych tylnych, oczyścić nakładki i miejsca ich zamocowania, wymienić nakładki w miare potrzeby i sprawdzić grubość tarcz hamulcowych tylnych. [przypisy: serwis volkswagen warszawa, serwis volkswagen wrocław, volkswagen serwis Poznań ] płynu LHM, — poziom oleju w skrzynce biegów, poziom elektrolitu w akumulatorze, poziom płynu w układzie […]

Akumulator

Co 2500 km lub raz w miesiącu na zimnym akumulatorze należy sprawdzać poziom elektrolitu w każdej celi. Poziom elektrolitu powinien zawierać się między znakami MIN i MAX umieszczonymi na obudowie. Elektrolit należy uzupełnić wyłącznie woda destylowaną po uprzednim wykręceniu korków poszczególnych cel. W lecie należy częściej przeprowadzać kontrolę akumulatora. Ze względu na to, że samochód […]

DevURL


Posts Tagged ‘serwis volkswagen wrocław’

Filtr powietrza

Ze względu na to, że filtry powietrza mogą być produkowane przez różnych producentów, obsługę filtru powietrza należy wykonywać zgodnie z instrukcja umieszczoną na filtrze.

Na ogół filtry, mające zawsze wkład filtrujący suchy, czyści się sprężonym powietrzem i przemywa benzyną. Następnie należy wkład filtra dokładnie osuszyć z benzyny i skropić niewielką ilością oleju silnikowego. Obudowę wewnątrz należy dokładnie wytrzeć szmatą. Wkład wymieniamy tylko wtedy, gdy jest uszkodzony mechanicznie, dziurawy itp. (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne). [przypisy: serwis volkswagen warszawa, serwis volkswagen wrocław, volkswagen serwis Poznań ]

Obsługa gaźnika i układu zasilania

Od IX/ 1966 gaźniki Weber i Solex montowane w samochodach Citoren CX mają specjalnie zabezpieczone plastykowe śruby regulacji wzbogacenia mieszanki. Według norm ochrony środowiska obowiązujących we Francji, spaliny przy prędkości obrotowej biegu jałowego silnika powinny spełniać następujące wymagania:

— zawartość tlenku węgla CO: od 1,5 do 2,5%,

— zawartość dwutlenku węgla C02: powyżej 8,7%.

Regulacja odbywa się za pomocą analizatora spalin i wymaga specjalnego narzędzia do zdemontowania zabezpieczenia śruby regulacyjnej wzbogacenia mieszanki. Po każdej regulacji jest zakładane nowe zabezpieczenie, aby uniemożliwić regulacje osobom niepowołanym. Prędkość obrotową biegu jałowego silnika można regulować śrubą regulacji otwarcia przepustnicy.

Regulacja zaworów

Regulacje zaworów przeprowadza się zawsze na zimnym silniku. Aby móc obracać wal korbowy przy regulacji zaworów, nalezy podnieść samochód z jednej strony z przodu, włączyć 4 (lub 5) bieg i obracać koło uniesione do góry. Nigdy nie należy obracać wału korbowego za pośrednictwem nakrętki mocującej koło paska klinowego na wałku rozrządu. Zdjąć pokrywę zaworów z uszczelka i ustawić zawory:

— oba zawory 1 cylindra otwarte (zawór ssący na początku ssania, zawór wydechowy na końcu wydechu) — regulować zawory 4. cylindra.

— oba zawory 3. cylindra otwarte — regulować zawory 2. cylindra,

— oba zawory 4. cylindra otwarte — regulować zawory1. cylindra,

— oba zawory 2. cylindra otwarte — regulować zawory 3. cylindra.

Luzy zaworowe (na zimno): (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne) [przypisy: serwis volkswagen warszawa, serwis volkswagen wrocław, volkswagen serwis Poznań ]

– CX 2000, CX 2200, CX 2400 – zawór ssący: 5 mm, zawór wydechowy: 0,20 mm, — CX Athena, CX Reflex — zawór ssący: 0,10 mm, zawór wydechowy: 0,25 mm.

Moment dokręcenia śrub pokrywy zaworów: 5…8 N m (ok. kGm).