Wymiana płynu hydraulicznego LHM

Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika

POCIAGI DROGOWE

POCIĄGI DROGOWE . Pociągi drogowe są to jednostki transportu samochodowego, składające się z ciągnika lub samochodu ciężarowego oraz kilku przyczep (zazwyczaj 2 – 3). Jako ciągnik może być użyty zwyczajny ciągnik samochodowy lub też samochód ciężarowy. Zasadniczym celem zastosowania pociągów drogowych do transportu drogowego jest zmniejszenie zużycia materiałów pędnych oraz zwiększenie ładowności jednostki transportowej. Przy […]

Przekładnia kierownicza

W przekładni kierowniczej brak punktów smarowania, przekładnia jest posmarowana fabrycznie smarem stałym. Koło kierownicy ma być ustawione tak, aby w czasie jazdy na wprost ramię koła kierownicy było skierowane do dołu. Przy regulacji zbieżności kół przedniCh należy zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie obejm regulacyjnych na drążkach kierowniczych (przy układzie kierowniczym ze wspomaganiem). W wypadku zmiany […]

DevURL

POCIAGI DROGOWE

POCIĄGI DROGOWE . Pociągi drogowe są to jednostki transportu samochodowego, składające się z ciągnika lub samochodu ciężarowego oraz kilku przyczep (zazwyczaj 2 – 3). Jako ciągnik może być użyty zwyczajny ciągnik samochodowy lub też samochód ciężarowy. Zasadniczym celem zastosowania pociągów drogowych do transportu drogowego jest zmniejszenie zużycia materiałów pędnych oraz zwiększenie ładowności jednostki transportowej. Przy stosowaniu przyczep do samochodów ciężarowych ładowność ich wzrasta kilkakrotnie w stosunku do ładowności samego samochodu, natomiast zużycie materiałów pędnych wzrasta w znacznie mniejszym stosunku. Stosowanie pociągów drogowych jest bardziej ekonomicznym wykorzystaniem samochodów ciężarowych, jednak wymaga innych nieco warunków technicznych dla tras drogowych niż normalne samochody ciężarowe. Występuje to przede wszystkim przy przejazdach przez łuki poziome i na pochyleniach. Skrajnia pociągu drogowego w zasad zie jest skrajnią samochodu ciężarowego. Na odcinku prostym szerokość jezdni drogi ze względu na przejazdy pociągów drogowych nie wymaga poszerzenia, gdyż szybkości ruchu pociągów drogowych nie są zbyt wielkie (dopuszczalna szybkość poza miastem 40 km/godz). Skrajnia dla pociągu drogowego wymaga poszerzenia jedynie na łukach, gdzie skręty przyczep powodują konieczność zajmowania przez pociąg drogowy szerszego pasa jezdni. W ruchu drogowym są stosowane również pociągi drogowe, składające się z ciągnika i większej ilości przyczep (do pięciu). [przypisy: jeep warszawa, rowiński wajdemajer używane, otomoto dębica ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: jeep warszawa otomoto dębica rowiński wajdemajer używane