Odstęp elektrod

Odstęp elektrod (tzw. przerwę iskrową) należy mierzyć szczelinomierzem drucikowym. W razie potrzeby dogina się elektrodę boczna za pomocą szczypiec na wymaganą odległość. Prawidłowy odstęp między elektrodami świec jest zawsze podawany w fabrycznej instrukcji obsługi samochodu. Najczęściej odstęp ten wynosi około 0,7 mm.

W praktyce srednia szybkosc ruchu jest ograniczona przez wiele czynników

W praktyce średnia szybkość ruchu jest ograniczona przez wiele czynników. Do takich czynników należy zaliczyć: 1) intensywność ruchu na poszczególnych ilość pasów ruchu 2) ograniczenia szybkości, 3) warunki atmosferyczne i klimatyczne, 4) kwalifikacje kierowcy itd. odcinkach trasy drogowej Jako jeden z zasadniczych czynników oceny charakterystyki siły napędowej samochodu należy również wymienić ocenę zdolności zahamowania jest […]

Świece zapłonowe

Zaleca się kontrolę przerwy na elektrodach, która ma wynosić mm, po przebiegu 7500 km. Przy okazji sprawdzić stan elektrod i izolatorów. Używanie świec o zbyt dużej przerwie na elektrodach lub o zbyt dużym zużyciu elektrod powoduje widoczny wzrost zużycia paliwa. W samochodach CX Athena i CX Reflex zwracać szczególną uwagę na moment dokręcenia świecy (1 […]

Rozstaw kól jest to odleglosc miedzy srodkami opon dwóch kól tej samej osi, a przy kolach blizniaczych jest to odleglosc miedzy plaszczyznami symetrii podwójnego ogumienia

Rozstaw kół jest to odległość między środkami opon dwóch kół tej samej osi, a przy kołach bliźniaczych jest to odległość między płaszczyznami symetrii podwójnego ogumienia. Rozstaw kół ma zasadnicze znaczenie dla stateczności samochodu: im większy jest rozstaw kół, tym mniejsze jest niebezpieczeństwo wywrócenia się samochodu. Położenie środka ciężkości samochodu ma również duże znaczenie dla stateczności […]

DevURL


Opór bezwladnosci


Opór bezwładności . Opór bezwładności występujący przy ruszaniu samochodu z miejsca lub przy zmianie szybkości ruchu można określić ze wzoru gdzie: Wb =p g – przyspieszenie ziemskie = 9,81 m/sek = 10,0 m/sek, p – przyspieszenie samochodu, które praktycznie- wynosi 1 m/sek, a zatem wzór można uprościć do formy: w = 0,1 G Opór na pochyleniu Opór na pochyleniu drogi Wj określamy jako składową ciężaru samochodu brutto równoległą do kierunku nachylenia drogi: Wj = G sin a Ponieważ sin a dla małych kątów równa się w przybliżeniu tg a co z kolei jest równoważne wielkości pochylenia drogi, przeto Vlj= Gi Równanie oporów ruchu samochodu Równanie oporów ruchu samochodu można wyrazić na podstawie poprzednich rozważań następującym wzorem: W = G (1 +i) + G . p + a s v2 bądź też w formie uproszczonej dla samochodów ciężarowych: W = G (1 +1) + 0,1 . G + 0,28 v2 Dla szybkości wyrażonej w km/godz, którą zawsze równanie przybierze ostateczną p ostać: W = G (1 + i) + 01) + a s V2 się posługujemy. [podobne: serwis audi wrocław, inchcape używane, otomoto zamość ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane otomoto zamość serwis audi wrocław