Wyposażenie elektryczne

Obsługa obwodu zasilania polega na obsłudze, konserwacji i sprawdzaniu zasilania akumulatora oraz alternatora i jego regulatora. Akumulator. Przynajmniej dwa razy do roku, tj. podczas OL i OZ należy z akumulatora usunąć brud i kurz, a także oczyścić podstawę, na której akumulator jest umocowany. Rozpryskany elektrolit zmywa się 5…10% roztworem amoniaku lub ługiem sodowym. Zmyte części […]

Alternator

Kontrolować napięcie i stan paska klinowego alternatora, przy zbyt luźnym pasku koło pasowe może zacząć się ślizgać przy dużym obciążeniu alternatora (włączone światła itp.). Nie uruchamiać silnika (np. na holu) bez podłączonego akumulatora. W wypadku, gdy alternator zaczyna słabiej ładować sprawdzić stan szczotek i ich długość. Sprawdzić również, czy szczotka nie zacina się, na skutek […]

Obsługa układu chłodzenia

Układ chłodzenia jest fabrycznie napełniony płynem o temperaturze zamarzania —15 st. C lub na specjalne życzenie —3 st.C. Poziom płynu w układzie chłodzenia należy zawsze sprawdzać przy zimnym silniku. Wskaźnik poziomu znajduje się w połowie wysokości zbiornika wyrównawczego i jest widoczny po odkreceniu zakrętki z zaworem bezpieczeństwa. Wypuszczanie płynu z układu chłodzenia następuje przez kranik […]

Opony bezdętkowe

Przebicia o średnicy do 6 mm zasklepia się sznurem gumowym. W tym celu należy założyć koniec sznura do końcówki szydła i umoczyć w płynie wulkanizującym, wyciągnąć gwóźdź lub inny przedmiot, który przebił oponę, i wcisnąć w otwór szydło wraz ze sznurem. Następnie obróciwszy szydło tak, aby sznur wysunął się z niego, wyciągnąć szydło z otworu […]

DevURL


Opony bezdętkowe

Przebicia o średnicy do 6 mm zasklepia się sznurem gumowym. W tym celu należy założyć koniec sznura do końcówki szydła i umoczyć w płynie wulkanizującym, wyciągnąć gwóźdź lub inny przedmiot, który przebił oponę, i wcisnąć w otwór szydło wraz ze sznurem. Następnie obróciwszy szydło tak, aby sznur wysunął się z niego, wyciągnąć szydło z otworu i obciąć sznur równo z bieżnikiem opony. Przebicie zbyt małe, aby zmieściło się w nim szydło wraz ze sznurem, trzeba uprzednio rozwiercić (np. wkrętakiem). (Koła zębate; przekładnie zębate)

Przebicia o średnicy do 6 mm zasklepia się sznurem gumowym. W tym celu należy założyć koniec sznura do końcówki szydła i umoczyć w płynie wulkanizującym, wyciągnąć gwóźdź lub inny przedmiot, który przebił oponę, i wcisnąć w otwór szydło wraz ze sznurem. Następnie obróciwszy szydło tak, aby sznur wysunął się z niego, wyciągnąć szydło z otworu i obciąć sznur równo z bieżnikiem opony. Przebicie zbyt małe, aby zmieściło się w nim szydło wraz ze sznurem, trzeba uprzednio rozwiercić (np. wkrętakiem). [przypisy: Serwis Audi Wrocław, audi serwis wrocław, namiot magazynowy ]

Przebicia o średnicy powyżej 6 mm naprawia się za pomocą grzybków. W tym celu należy naciąć nacinakiem (współśrodkowo z przebiciem) oponę na głębokość 10 mm, po czym rozwiercić przebicie rozwiertakiem; wkręcając go w otwór i wykręcając 2 lub 3 razy, zawsze w prawo. Do otrzymanego w ten sposób otworu trzeba wcisnąć trochę pasty wulkanizującej. Następnie nóżkę grzybka należy włożyć do szydła i obciąć ja równo z jego pokrętłem. Pokryć pastą grzybek, po czym wcisnąć go szydłem do otworu, aż do oparcia się pokrętła szydła o bieżnik opony. Wkręcić tubę do gwintowanego otworu w pokrętle szydła i wycisnąć około 1 /4 jej zawartości, po czym wyjąć szydło, obracając nim w prawo, i obciąć nóżkę grzybka równo z bieżnikiem opony.

Ponieważ podczas naprawy zarówno za pomocą sznura, jak i grzybka, ciśnienie powietrza w oponie obniża się, po naprawie trzeba doprowadzić je do wymaganej wartości.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi serwis wrocław namiot magazynowy Serwis Audi Wrocław