Dynamicznosc samochodu

Dynamiczność samochodu . Wstawiając wartości W ze wzoru 1 do wzoru 2- dla granicznego warunku P = W otrzymamy następujące równanie ruchu samochodu: G a s V2 P – G (1 +1) + -p = O Wprowadzając następująca oznaczenia: E = k a V2 i przekształcając wzór oznaczając otrzymamy ostatecznie: P-B f+k Wyraz D obrazuje […]

Jako dalsze urzadzenia, zmniejszajace niszczenie nawierzchni drogi, nalezy wymienic

Jako dalsze urządzenia, zmniejszające niszczenie nawierzchni drogi, należy wymienić: 1) niskie położenie środka ciężkości wozu, 2) prawidłowe resorowanie wozu w stosunku do kół, 3) mały ciężar mas niezresorbowanych, 4) zwiększenie ilości kół, 5) stosowanie napędu na przednie koła, 6) stosowanie osi o niezależnym zawieszeniu. Siła napędowa samochodu pozwala na określenie największej możliwej szybkości technicznej samochodu […]

Odpowietrzanie układu hydraulicznego

Ustawienie zapłonu

Co 5000 km, a także przy wyjmowaniu rozdzielacza należy sprawdzić ustawienie zapłonu. Obsługa techniczna Niektóre czynności obsługowe mogą się okazać trudne do wykonania poza stacją obsługi ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się w tym przypadku zwrócić się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności obsługowe, które należy wykonywać w zależności od przebiegu samochodu podano […]

DevURL


Opony bezdętkowe

Przebicia o średnicy do 6 mm zasklepia się sznurem gumowym. W tym celu należy założyć koniec sznura do końcówki szydła i umoczyć w płynie wulkanizującym, wyciągnąć gwóźdź lub inny przedmiot, który przebił oponę, i wcisnąć w otwór szydło wraz ze sznurem. Następnie obróciwszy szydło tak, aby sznur wysunął się z niego, wyciągnąć szydło z otworu i obciąć sznur równo z bieżnikiem opony. Przebicie zbyt małe, aby zmieściło się w nim szydło wraz ze sznurem, trzeba uprzednio rozwiercić (np. wkrętakiem). (Koła zębate; przekładnie zębate)

Przebicia o średnicy do 6 mm zasklepia się sznurem gumowym. W tym celu należy założyć koniec sznura do końcówki szydła i umoczyć w płynie wulkanizującym, wyciągnąć gwóźdź lub inny przedmiot, który przebił oponę, i wcisnąć w otwór szydło wraz ze sznurem. Następnie obróciwszy szydło tak, aby sznur wysunął się z niego, wyciągnąć szydło z otworu i obciąć sznur równo z bieżnikiem opony. Przebicie zbyt małe, aby zmieściło się w nim szydło wraz ze sznurem, trzeba uprzednio rozwiercić (np. wkrętakiem). [przypisy: rowiński wajdemajer używane, honda civic 4d 2015, otomoto starogard gdański ]

Przebicia o średnicy powyżej 6 mm naprawia się za pomocą grzybków. W tym celu należy naciąć nacinakiem (współśrodkowo z przebiciem) oponę na głębokość 10 mm, po czym rozwiercić przebicie rozwiertakiem; wkręcając go w otwór i wykręcając 2 lub 3 razy, zawsze w prawo. Do otrzymanego w ten sposób otworu trzeba wcisnąć trochę pasty wulkanizującej. Następnie nóżkę grzybka należy włożyć do szydła i obciąć ja równo z jego pokrętłem. Pokryć pastą grzybek, po czym wcisnąć go szydłem do otworu, aż do oparcia się pokrętła szydła o bieżnik opony. Wkręcić tubę do gwintowanego otworu w pokrętle szydła i wycisnąć około 1 /4 jej zawartości, po czym wyjąć szydło, obracając nim w prawo, i obciąć nóżkę grzybka równo z bieżnikiem opony.

Ponieważ podczas naprawy zarówno za pomocą sznura, jak i grzybka, ciśnienie powietrza w oponie obniża się, po naprawie trzeba doprowadzić je do wymaganej wartości.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: honda civic 4d 2015 otomoto starogard gdański rowiński wajdemajer używane