Golf na 2017 rok

Koncern VW ma zamiar na bazie Golfa wypuścić w przyszłym roku SUV-a. VW zauważył niezwykłą popularność aut tego typu i dlatego przygotować SUV-a niemal w każdym segmencie. Auta VW potrzebują nieco świeżości, ich stylistyka zmienia się za mało, jak by nie nadążały za trendami. Jedyne co się zmieniało przez lata, i było widoczne to coraz […]

Wymiana koła

W celu wymiany koła należy ustawić samochód na możliwie Wymiana równej nawierzchni, zablokować tylne koła ręcznym hamulcem i podstawić koła kliny pod koła z tej strony, która nie będzie podnoszona. Następnie trzeba wyjąć z bagażnika zapasowe koło, pudełko z narzędziami i podnośnik. Zdjąć kołpak koła i zluzować o około jednego obrotu śruby koła kluczem. Wsunąć […]

Kontrola układu hamulcowego

Odpowietrzanie hamulców

DevURL


Obsługa alternatora

Badania wykazały, że akumulator pozostawiony w samochodzie podczas mrozu —10OC bez ocieplenia osiąga- temperaturę otoczenia już po ok. 7 godzinach. Natomiast akumulator pozostawiony w tych samych warunkach, lecz ocieplony, osiąga temperaturę otoczenia w czasie kilkakrotnie dłuższym. Stąd prosty wniosek, że ocieplony akumulator po nocnym postoju będzie miał większą pojemność, a więc i większą zdolność uruchomienia silnika niż identyczny akumulator bez ocieplenia. Wyjmowanie akumulatora na noc w celu przechowania w ciepłym pomieszczeniu daje jeszcze lepsze efekty, lecz wydaje się zbyt kłopotliwe. (najtańszy nowy samochód; ceny nowych aut) [więcej w: bagażniki rowerowe, firma zbrojarska, wypożyczalnia samochodów ]

Obsługa alternatora (prądnicy prądu przemiennego) polega przede wszystkim na utrzymaniu go w czystości, smarowaniu i sprawdzaniu części. Po przebiegu około 60 000 km należy oczyścić pierścienie ślizgowe alternatora, przedmuchując je sprężonym powietrzem, np. pompką do ogumienia. W razie zauważenia większych zanieczyszczeń trzeba je przepolerować skórką irchową.

Również po przebiegu około 60 000 km należy sprawdzić stan szczotek i ich przyleganie do pierścieni, a w razie potrzeby wymienić szczotki. Sprawdza się również stan sprężyn dociskających szczotki oraz ich siłę docisku. Podczas każdej obsługi technicznej należy sprawdzić czystość zacisków, odizolowanie ich od masy, zabezpieczenie podkładkami oraz dokręcenie. Słabo dokręcone końcówki przewodów w zaciskach alternatora mogą się poluzować wskutek wstrząsów podczas jazdy i przerwać obwód. Jednocześnie trzeba sprawdzić stan i naciąg paska klinowego. Naciąg paska klinowego reguluje się przez przesunięcie kadłuba alternatora, po uprzednim zluzowaniu nakrętek mocujących.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: firma zbrojarska wypożyczalnia samochodów