Filtr powietrza

Co 10 000 km należy wymienić wkład filtru na nowy. W tym celu należy odkręcić nakrętki i zdjąć pokrywę. Filtr ma dwa chwyty powietrza: chwyt dla powietrza chłodnego w lecie oraz chwyt dla powietrza podgrzanego od kolektora wydechowego w zimie. Regulację przeprowadza się przez zdjęcie pokrywy a następnie ustawienie jej [więcej w: otomoto siedlce, olx […]

Przewody

Płynący prąd nagrzewa cewkę zapłonową. Po dłuższym okresie może to doprowadzić do jej uszkodzenia. Dlatego też sprawdzając np. obwód kierunkowskazów należy od razu wyłączyć prąd dopływający do cewki zapłonowej przez rozwarcie styków przerywacza. Wystarczy w tym celu włożyć między styki  kawałek suchego, czystego papieru. [przypisy: motoallegro osobowe, otomoto chojnice, auto storczyk  ] Niekiedy przyczyną gaśnięcia żarówek może być […]

Regeneracja alternatora i rozrusznika

Po określonym przebiegu zaczynają się pojawiać pierwsze problemy z tymi podzespołami. Rozrusznik nie chce kręcić a alternator za słabo ładuje. Jest to normalne i związane ze zużywaniem się tych części. Zwykle auto już ma nakręcone trochę kilometrów więc mało kto decyduje se na zakup oryginalnych nowych części. Alternatywą są azjatyckie zamienniki lub regeneracja. Od razu […]

Układ przeniesienia napędu

W sprzęgłach wyłączanych mechanicznie regulację przeprowadza się przez wydłużanie lub skracanie cięgła dźwigni w pobliżu obudowy sprzęgła. Po zluzowaniu przeciwnakrętki należy dokręcać lub odkręcać nakrętkę na końcówce cięgła, aż do uzyskania właściwego jałowego skoku pedału sprzęgła, po czym dokręcić przeciwnakrętkę. W sprzęgłach wyłączanych hydraulicznie regulację przeprowadza się przez wydłużanie lub skracanie popychacza hydraulicznego wyprzęgnika. Nakrętka […]

DevURL


Nowości od Opla na 2016

Przegląd tego co oferuje nam Opel w 2016 roku zacznijmy od Merivy.To już nie jest minivan a crossover. Meriva ma być dzieckiem połączenia myśli Citroena i Opla. Powstanie jako skrzyżowanie C3 i Merivy. Pojawi się karoseria w stylu SUV, przestronne wnętrze MPV, auto stanie się nieco podobne do Mokki. Ten model ma być segment wyżej niż Meriva. Z kolei nowa wersja Insigni ma być przede wszystkim lżejsza od poprzedniej. Koncern Opla ma napędzać ten model nawet silnikiem 1,0 Turbo. Nie ma co ukrywać że największą wadą dotychczasowej Insigni jest jej waga. Inżynierowie z Opla chcą obniżyć masę nawet o 200 kg. Jeśli chodzi o stylizację Insigni to nie ma co się spodziewać zbyt dużych zmian ponieważ auto cieszy się dość dużą popularnością pod względem stylistyki. Jeśli chodzi o silnik 1.0 to ma on znajdować się w podstawowej wersji auta i mieć moc 130 KM. Największą moc z kolei ma mieć wersja OPC bo aż 350 KM. Wiemy tez że na podstawie tego modelu a powstać w przeciągu 2-3 lat nowy SUV. W bieżącym roku możemy też się doczekać modernizacji Opla Mokka. Nową stylizację może zyskać grill i reflektory. Są też przecieki że w modelu tym mogą się znaleźć nowe 3 cylindrowe silniki z turbo doładowaniem, czy będą bardziej popularne? Czas pokaże.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: