Ustawienie reflektorów

Co 15 000 km oraz każdorazowo po demontażu i montażu reflektora lub wymianie żarówki należy sprawdzić ustawienie reflektorów asymetrycznego światła mijania. Obsługa techniczna Niektóre czynności obsługowe mogą okazać się trudne do wykonania poza stacja obsługi, ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się więc w tym przypadku zwrócić. się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności […]

Obsługa alternatora

Badania wykazały, że akumulator pozostawiony w samochodzie podczas mrozu —10OC bez ocieplenia osiąga- temperaturę otoczenia już po ok. 7 godzinach. Natomiast akumulator pozostawiony w tych samych warunkach, lecz ocieplony, osiąga temperaturę otoczenia w czasie kilkakrotnie dłuższym. Stąd prosty wniosek, że ocieplony akumulator po nocnym postoju będzie miał większą pojemność, a więc i większą zdolność uruchomienia […]

Kontrola poziomu płynu hamulcowego

Co 500 km lub raz w tygodniu należy sprawdzić poziom płynu hamulcowego w zbiorniku i W razie potrzeby uzupełnić płyn. Poziom powinien sięgać 14…16 mm poniżej krawędzi wlewu zbiornika Poziom można sprawdzić dzięki przezroczystości ścianek, bez odkręcania korka wlewu. Brak płynu w jednej komorze zbiornika jest świadectwem uszkodzenia danego obwodu hamulcowego. Jeżeli stwierdzi się powtarzający […]

Ogrzewanie postojowe

Dla wielu osób ogrzewanie postojowe może się wydawać zbyt drogim i zbędnym rozwiązaniem. Ale jeśli tylko zaczną się mrozy i zaczniemy skrobać szyby, wielu z nas będzie myślało zupełnie inaczej. Dotyczy to tych aut, które nie są garażowane. Jeśli chodzi o zasadę działania jest ona bardzo prosta, można powiedzieć, że jest to tak zwany piecyk, […]

DevURL


Nowości od Opla na 2016

Przegląd tego co oferuje nam Opel w 2016 roku zacznijmy od Merivy.To już nie jest minivan a crossover. Meriva ma być dzieckiem połączenia myśli Citroena i Opla. Powstanie jako skrzyżowanie C3 i Merivy. Pojawi się karoseria w stylu SUV, przestronne wnętrze MPV, auto stanie się nieco podobne do Mokki. Ten model ma być segment wyżej niż Meriva. Z kolei nowa wersja Insigni ma być przede wszystkim lżejsza od poprzedniej. Koncern Opla ma napędzać ten model nawet silnikiem 1,0 Turbo. Nie ma co ukrywać że największą wadą dotychczasowej Insigni jest jej waga. Inżynierowie z Opla chcą obniżyć masę nawet o 200 kg. Jeśli chodzi o stylizację Insigni to nie ma co się spodziewać zbyt dużych zmian ponieważ auto cieszy się dość dużą popularnością pod względem stylistyki. Jeśli chodzi o silnik 1.0 to ma on znajdować się w podstawowej wersji auta i mieć moc 130 KM. Największą moc z kolei ma mieć wersja OPC bo aż 350 KM. Wiemy tez że na podstawie tego modelu a powstać w przeciągu 2-3 lat nowy SUV. W bieżącym roku możemy też się doczekać modernizacji Opla Mokka. Nową stylizację może zyskać grill i reflektory. Są też przecieki że w modelu tym mogą się znaleźć nowe 3 cylindrowe silniki z turbo doładowaniem, czy będą bardziej popularne? Czas pokaże.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: