Ustawienie reflektorów

Co 15 000 km oraz każdorazowo po demontażu i montażu reflektora lub wymianie żarówki należy sprawdzić ustawienie reflektorów asymetrycznego światła mijania. Obsługa techniczna Niektóre czynności obsługowe mogą okazać się trudne do wykonania poza stacja obsługi, ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się więc w tym przypadku zwrócić. się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności […]

Tego rodzaju pociagi drogowe nadaja sie tylko do ruchu na niewielkie odleglosci ze wzgledu na nieznaczne szybkosci ruchu (10 – 20 km/godz)

Tego rodzaju pociągi drogowe nadają się tylko do ruchu na niewielkie odległości ze względu na nieznaczne szybkości ruchu (10 – 20 km/godz). Są one jednak bardzo ekonomiczne, zwłaszcza przy masowych przewozach materiałów budowlanych. Warunki techniczne tras drogowych przy ruchu pociągów drogowych wymagają stosowania jak najmniejszych wzniesień, gdyż sterowanie i hamowanie przyczep przy wymuszonym ruchu wstecznym […]

Przeglądy okresowe

Przegląd co 7500 km Wymiana oleju w silniku. Zdemontować nakładki hamulców tarczowych tylnych, oczyścić nakładki i miejsca ich zamocowania, wymienić nakładki w miare potrzeby i sprawdzić grubość tarcz hamulcowych tylnych. [przypisy: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ] płynu LHM, — poziom oleju w skrzynce biegów, poziom elektrolitu w akumulatorze, poziom płynu w układzie chłodzenia, […]

Centralna instalacja hydrauliczna

DevURL


Najbardziej sluszna klasyfikacja srodków transportu samochodowego jest podzial na grupy w zaleznosci od Ich wyposazenia technicznego

Najbardziej słuszną klasyfikacją środków transportu samochodowego jest podział na grupy w zależności od Ich wyposażenia technicznego, wobec czego można wyróżnić następujące grupy i podgrupy środków transportu: 1) samochody skrzyniowe: a) zwykłe b) samowyładowcze, c) samozaładowcze; 2) samochody specjalne: a) betoniarki, kruszarki Itp., b) skrapiarki bitumu, c) żurawie, d) warsztatowe i pogotowia technicznego, e) cysterny, f) do przewozu długich ładunków, g) mieszkalne 3) ciągniki kołowe: a) jako siła pociągowa, b) wyposażone – w dodatkowe urządzenia techniczne, jak lemiesze, żurawie, ładowarki, 4) ciągniki gąsienicowe: a) jako siła pociągowa, b) wyposażone w dodatkowe urządzenia techniczne, jak lemiesze, żurawie, ładowarki 5) przyczepy samochodowe: a) skrzyniowe zwyczajne, b) skrzyniowe samowyładowcze, c) o specjalnym przeznaczeniu. c. Konstrukcja samochodu Nowoczesny tabor samochodowy przeznaczony do robót drogowych powinien mieć następuj ce właściwości: 1) dużą nośność 2) zdolność poruszania się po nierównych drogach, po prowizorycznych drogach gruntowych lub wprost po terenie, bądź też na robotach ziemnych 3) małe obciążenie jednostkowe na jezdnię przy jednoczesnym dużym obciążeniu przypadającym na jedną oponę samochodową (do 8000 kG na jedną oponę) , 4) zdolność pokonywania dużych spadków i wzniesień oraz łuków o małych promieniach, 5) duże bezpieczeństwo ruchu i pracy, 6) małe koszty eksploatacji, tj. małe zużycie taniego paliwa, ogumienia oraz części wymiennych, 7) dostosowane do przewożonego ładunku, 8) dostateczną szybkość jazdy i duże przyspieszenie. 9) możność samoczynnego opróżnienia skrzyni, 10) łatwość obsługi technicznej i naprawy. Stopień wypełnienia powyższych warunków będzie różny dla rozmaitych typów i rodzajów jednostek taboru samochodowego, nie mniej jednak powinien być brany pod uwagę przy planowaniu transportu dla danej budowy. [więcej w: otomoto chojnice, skoda używane, auto storczyk ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: auto storczyk otomoto chojnice skoda używane