5 gwiazdek Euro NCAP dla Mitsubishi Eclipse Cross

Zawieszenie i układ kierowniczy

Co 5000 km lub przy przeglądach podwozia samochodu sprawdzić stan osłon gumowych przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia wymienić osłony. Przed założeniem nowej osłony, napełnić ją smarem ŁT-4S3. Co 15 000 km sprawdzić luz przegubów kulowych; przy nadmiernym luzie należy je wymienić. Co 1 5 000 km lub w przypadku stwierdzenia nierównomiernego zużycia opon należy sprawdzić ustawienie kół przednich. Przed regulacją drążków dla ustawienia zbieżności kół należy pokręcić ręcznie osłony gumowe przekładni kierowniczej dla upewnienia się, czy znajdują się w swoich gniazdach. (Ko...

Więcej »

Sprawdzamy akumulator

Ostatnie morzy za okiem spowodowały że wiele osób miało problem z rozruchem auta. Szczególnie jeśli nie były używane każdego dnia i nie było garażowane. W przypadku braku rozruchu lub nawet niemożności otwarcia drzwi pierwsze podejrzenie pada na akumulator. Ale zanim kupimy nowy warto sprawdzić stary by niepotrzebnie nie narażać się na koszty. Czasem bowiem wystarczy zwykłe ładowanie a czasem poprzez użycie prostownika z funkcją odsiarczania płyt. Szczególnie jeśli zdarzyło się to po raz pierwszy. Pierwszą czynnością jaką powinniśmy wykonać jest sprawdzenie czy nasz akumulator jest w ogól...

Więcej »

Wozy konne

Wozy konne . Przy wozach konnych nacisk jednostkowy na 150 -100 kG. Powierzchnia F styku koła pojazdu konnego z nawierzchnią wynosi: F = s· a (cm2) 5 X 100 = 500 kG gdzie: a - szerokość obręczy koła 5 - 10 cm, s - długość dotyku przyjmuje się około 5 cm. Działanie obręczy koła na nawierzchnię zależy od stanu obręczy. Obręcze nowe po naciągnięciu opaski stalowej na koło są nieco wklęsłe i przylegają do nawierzchni na całej szerokości. Po zniszczeniu obręczy dotyk jej do nawierzchni zmniejsza się ciśnienie wskutek tego wzrasta. Siły dynamiczne występują przy wozach konnych tyl...

Więcej »

Architektura 21szego wieku : Propozycja Bowkunde / Sid Wichienkuer

Dyskusyjny jest problem stosowania pokrowca na samochód. Niektóre wytwórnie, jak np. Volkswagen, wyraźnie nie zalecają stosowania pokrowców. Inne — w ogóle nie wypowiadają się na ten temat. Zwolennicy stosowania pokrowców wymieniają takie zalety jak: ochrona przed oblodzeniem i śniegiem w zimie oraz przed deszczem i kurzem w lecie. Przeciwnicy dowodzą, że pod pokrowcem z tkaniny impregnowanej następuje kondensacja pary wodnej, co powoduje zawilgocenie wszystkich elementów samochodu, a zatem i przyspieszoną jego korozję. Oprócz tego pokrowiec założony na brudny samochód podczas wiatru oc...

Więcej »
5 gwiazdek Euro NCAP dla Mitsubishi Eclipse Cross 751#top autos , #opinie fiat tipo , #malinowska wągrowiec , #nissan silvia otomoto , #opel corsa e otomoto , #serwis mercedes lublin , #cayenne coupe , #toyota gt86 ceny , #otomoto hyundai i10 , #nowe skoda ,