auto tim janeczko

Przekładnia kierownicza

W przekładni kierowniczej brak punktów smarowania, przekładnia jest posmarowana fabrycznie smarem stałym. Koło kierownicy ma być ustawione tak, aby w czasie jazdy na wprost ramię koła kierownicy było skierowane do dołu. Przy regulacji zbieżności kół przedniCh należy zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie obejm regulacyjnych na drążkach kierowniczych (przy układzie kierowniczym ze wspomaganiem). W wypadku zmiany położenia koła kierownicy przy jeździe na wprost, skontrolować dokręcenie przekładni kierowniczej do poprzeczki przedniego zawieszen...

Więcej »

Kontrola elementów hydraulicznych instalacji hamulcowej

Akumulator ciśnienia w instalacji hamulcowej (w instalacji ze wspomaganiem kierownicy) — przy ustawieniu samochodu w pozycji prześwitu „minimum” i zużyciu płynu w akumulatorze ciśnienia (głównym) przez obracanie kołem wspomaganej kierownicy, akumulator dodatkowy ciśnienia ma zapewnić możliwość hamowania przednimi hamulcami. Naciskać energicznie pedał hamulca, licząc naciśnięcia aż do chwili zaświecenia się lampki kontrolnej „brak ciśnienia w układzie hydraulicznym. Sprawny akumulator dodatkowy ciśnienia powinien zapewnić mo...

Więcej »

Wymiana klocków hamulcowych

Klocki hamulców tarczowych należy wymienić, jeżeli grubość okładzin jest mniejsza niż 1,5 mm (w niektórych rozwiązaniach, np. Ford, stosuje się wzierniki, pozwalające bez rozbierania ocenić ich grubość). W celu wyjęcia klocków hamulcowych należy wyjąć zawleczki i sworznie ze sprężynami. Przed założeniem nowych klocków trzeba sie upewnić, czy tarcza hamulcowa nie jest uszkodzona i nie ma głębokich rys. Jeżeli tarcza jest zużyta do głębokości 9 mm. to należy ją wymienić. Przed założen...

Więcej »

Interferon Gamma-1b w porównaniu z placebo w przerzutowym raku nerkowokomórkowym ad

Co 1 5 000 km sprawdzić skok jałowy pedału sprzęgła, który powinien wynosić około 25 mm. Jeżeli skontrolowana wartość skoku jest inna należy przeprowadzić regulacje pokręcając w tym celu nakrętką po uprzednim zluzowaniu przeciwnakrętki. Olej w skrzynce biegów Co 1 5 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnej krawędzi otworu wlewowego zamykanego korkiem. Co 30 000 km należy olej wymienić. W celu wymiany oleju należy odkręcić korek spustowyi pozwolić, aby olej ściekał swobodnie przez około 10 minut. (przekładnia ...

Więcej »
http://www.stomatologkrakow.biz.pl 751#najnowsze volvo , #sprawdzanie historii pojazdu , #jak włączyć wycieraczki w hyundai i20 , #piotrans wisznice , #otomoto jeep wrangler , #top autos , #opinie fiat tipo , #malinowska wągrowiec , #nissan silvia otomoto , #opel corsa e otomoto ,