umowa kupna sprzedaży samochodu word

Wozy konne

Wozy konne . Przy wozach konnych nacisk jednostkowy na 150 -100 kG. Powierzchnia F styku koła pojazdu konnego z nawierzchnią wynosi: F = s· a (cm2) 5 X 100 = 500 kG gdzie: a - szerokość obręczy koła 5 - 10 cm, s - długość dotyku przyjmuje się około 5 cm. Działanie obręczy koła na nawierzchnię zależy od stanu obręczy. Obręcze nowe po naciągnięciu opaski stalowej na koło są nieco wklęsłe i przylegają do nawierzchni na całej szerokości. Po zniszczeniu obręczy dotyk jej do nawierzchni zmniejsza się ciśnienie wskutek tego wzrasta. Siły dynamiczne występują...

Więcej »

Pasek napędu pompy płynu chłodzącego i alternatora

Co 15 000 km należy sprawdzić naciąg paska. Normalne ugięcie paska przy nacisku 98 N (10 kG) wynosi 1...1,5 cm. W celu wyregulowania naciągu paska należy: — zluzować nakrętkę mocująca alternator do napinacza, — zluzować nakrętkę sworznia przegubu alternatora, — odchylić na zewnątrz alternator i mocno dokręcić nakrętkę. Nie należy napinać paska zbyt mocno, gdyż mogłoby to spowodować nadmierne obciążenie łożysk. Rozdzielacz zapłonu Co 1 5 000 km, a także po wyjmowaniu rozdzielacza lub przy demontażu wałka napędu pompy oleju, rozd...

Więcej »

Najbardziej sluszna klasyfikacja srodków transportu samochodowego jest podzial na grupy w zaleznosci od Ich wyposazenia technicznego

Najbardziej słuszną klasyfikacją środków transportu samochodowego jest podział na grupy w zależności od Ich wyposażenia technicznego, wobec czego można wyróżnić następujące grupy i podgrupy środków transportu: 1) samochody skrzyniowe: a) zwykłe b) samowyładowcze, c) samozaładowcze; 2) samochody specjalne: a) betoniarki, kruszarki Itp., b) skrapiarki bitumu, c) żurawie, d) warsztatowe i pogotowia technicznego, e) cysterny, f) do przewozu długich ładunków, g) mieszkalne 3) ciągniki kołowe: a) jako siła pociągowa, b) wyposażone - w dodatkowe urządzenia techniczne, jak ...

Więcej »

Komory spalania silników wysokoprężnych

Dyskusyjny jest problem stosowania pokrowca na samochód. Niektóre wytwórnie, jak np. Volkswagen, wyraźnie nie zalecają stosowania pokrowców. Inne — w ogóle nie wypowiadają się na ten temat. Zwolennicy stosowania pokrowców wymieniają takie zalety jak: ochrona przed oblodzeniem i śniegiem w zimie oraz przed deszczem i kurzem w lecie. Przeciwnicy dowodzą, że pod pokrowcem z tkaniny impregnowanej następuje kondensacja pary wodnej, co powoduje zawilgocenie wszystkich elementów samochodu, a zatem i przyspieszoną jego korozję. Oprócz tego pokrowiec założony na brudny sam...

Więcej »
http://www.betondekoracyjny.net.pl 751#najnowsze volvo , #sprawdzanie historii pojazdu , #jak włączyć wycieraczki w hyundai i20 , #piotrans wisznice , #otomoto jeep wrangler , #top autos , #opinie fiat tipo , #malinowska wągrowiec , #nissan silvia otomoto , #opel corsa e otomoto ,