citroen c elysee otomoto

Sprawdzenie poziomu elektrolitów

W akumulatorach z obudową bakelitową poziom elektrolitu należy sprawdzać za pomocą szklanej rurki Z podziałką, którą zanurza się przez otwór wlewowy aż do oparcia o płyty. Następnie po zatkaniu palcem rurki u góry wyjmuje się ją i mierzy wysokość słupa elektrolitu w rurce. Instrukcje obsługi zwykle zalecają, aby poziom elektrolitu utrzymywał się na wysokości 1 5 mm ponad górną krawędzią płyt. (najtańszy nowy samochód; ceny nowych aut) Wode destylowaną należy wlewać przez lejek szklany lub przy użyciu pipety z ...

Więcej »

Zawieszenie i układ kierowniczy

Co 5000 km lub przy przeglądach podwozia samochodu sprawdzić stan osłon gumowych przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia wymienić osłony. Przed założeniem nowej osłony, napełnić ją smarem ŁT-4S3. Co 15 000 km sprawdzić luz przegubów kulowych; przy nadmiernym luzie należy je wymienić. Co 1 5 000 km lub w przypadku stwierdzenia nierównomiernego zużycia opon należy sprawdzić ustawienie kół przednich. Przed regulacją drążków dla ustawienia zbieżności kół należy pokręcić ręcznie osłony gumowe przekładni kie...

Więcej »

Obsługa nadwozia

Obsługa nadwozia polega na smarowaniu, myciu i konserwacji oraz okresowym zabezpieczaniu jego elementów przed korozją. Jeżeli instrukcja obsługi samochodu nie podaje odpowiednich wskazówek, to należy smarować zamki i zawiasy co 5000 km przebiegu, a pozostałe punkty należy smarować co 10 000 km. Punkty smarowania zaopatrzone w smarowniczki smaruje się smarem stałym, takim samym jak punkty smarowania podwozia, natomiast wszystkie inne— olejem silnikowym. Różne typy nadwozi mogą mieć różną liczbę i rozmieszczenie punktów sma...

Więcej »

Oznaczanie wilgotności i stopnia wilgotności

Osoby chcące zakupić Opla Astrę G z drugiej ręki na pewno zadają sobie wiele pytań. Ale najpopularniejsze jest to czy wybrać auto z silnikiem 1.4 czy też 1.6. Astra G jest traktowana jako solidne auto, mało awaryjne i takie które już możemy nabyć za 8000 zł i to w przyzwoitym stanie. Jeśli nie chcemy niepotrzebnie ryzykować to wykluczmy raczej silniki diesela. Starsze benzyniaki miały tę wadę że potrafiły zużywać spore ilości oleju. Jednak w nowszych wersjach wyeliminowano częściową tą wadę. Eksploatacja ta jest tania, ...

Więcej »
http://www.nabudowie.net.pl 751#r polo , #najnowsze volvo , #sprawdzanie historii pojazdu , #jak włączyć wycieraczki w hyundai i20 , #piotrans wisznice , #otomoto jeep wrangler , #top autos , #opinie fiat tipo , #malinowska wągrowiec , #nissan silvia otomoto ,