wyszukiwanie vin

Obręcze kół

Smaru w piastach kół bez smarowniczek nie uzupełnia się, tylko w terminie przewidzianym na smarowanie wymienia się cały smar. Aby wymienić smar w piaście przedniego koła, należy zdjąć koło, odkręcić nakrętkę, zdjąć piastę, przemyć piastę i łożyska naftą, po czym nałożyć smaru do koszyczków łożysk, pokryć smarem przestrzeń wewnętrzną i skrajne powierzchnie piasty, pokrywę piasty koła oraz wypełnić smarem przestrzeń między pokrywą a łożyskiem zewnętrznym piasty. Po wymianie smaru należy założyć i zamocować piastę, po czym wyr...

Więcej »

Autobusy

Autobusy. - pojazdy przeznaczone do masowych przewozów pasażerskich autobusy można używać z przyczepą która pozwala na zwiększenie ilości przewożonych pasażerów autobusy stały się powszechnym środkiem transportu pasażerskiego w terenach, gdzie nie ma linii kolejowych 2) ciągniki stosowane do celów drogowych i rolniczych, mające koła ogumione lub też poruszające się na gąsienicach ciągniki te stosuje się w transporcie drogowym jako siły pociągowe przy poruszaniu pociągów drogowych ciągniki na gąsienicach nie są dopuszczone do ruc...

Więcej »

Zawieszenie i układ kierowniczy

Co 5000 km lub przy przeglądach podwozia samochodu sprawdzić stan osłon gumowych przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia wymienić osłony. Przed założeniem nowej osłony, napełnić ją smarem ŁT-4S3. Co 15 000 km sprawdzić luz przegubów kulowych; przy nadmiernym luzie należy je wymienić. Co 1 5 000 km lub w przypadku stwierdzenia nierównomiernego zużycia opon należy sprawdzić ustawienie kół przednich. Przed regulacją drążków dla ustawienia zbieżności kół należy pokręcić ręcznie osłony gumowe przekładni kierowniczej dla upewnienia s...

Więcej »

AIDS w 2006 r. - Przeprowadzka w kierunku jednego świata, jednej nadziei

Łożyska ślizgowe bez względu na przebieg samochodu należy smarować olejem silnikowym co trzy miesiące. Trzeba przy tym uważać, aby nie zanieczyścić komutatora. Łożysk samosmarnych nie smaruje się w ogóle. Podczas obsługi technicznej należy oczyścić otwór odpływowy wody i oleju. Otwór ten znajduje się w dolnej części obudowy urządzenia sprzęgającego. Jednocześnie trzeba oczyścić otwór odpływowy w obudowie sprzęgła, gdyż w razie zatkania tego otworu olej i brud, które się tam wówczas zgromadzą, mogą być przeniesion...

Więcej »
http://www.terazbudujemy.com.pl 751#r polo , #najnowsze volvo , #sprawdzanie historii pojazdu , #jak włączyć wycieraczki w hyundai i20 , #piotrans wisznice , #otomoto jeep wrangler , #top autos , #opinie fiat tipo , #malinowska wągrowiec , #nissan silvia otomoto ,