POCIAGI DROGOWE

POCIĄGI DROGOWE . Pociągi drogowe są to jednostki transportu samochodowego, składające się z ciągnika lub samochodu ciężarowego oraz kilku przyczep (zazwyczaj 2 – 3). Jako ciągnik może być użyty zwyczajny ciągnik samochodowy lub też samochód ciężarowy. Zasadniczym celem zastosowania pociągów drogowych do transportu drogowego jest zmniejszenie zużycia materiałów pędnych oraz zwiększenie ładowności jednostki transportowej. Przy […]

Pasek napędu pompy płynu chłodzącego i alternatora

Akumulator

Co 2500 km lub raz w miesiącu na zimnym akumulatorze należy sprawdzać poziom elektrolitu w każdej celi. Poziom elektrolitu powinien zawierać się między znakami MIN i MAX umieszczonymi na obudowie. Elektrolit należy uzupełnić wyłącznie woda destylowaną po uprzednim wykręceniu korków poszczególnych cel. W lecie należy częściej przeprowadzać kontrolę akumulatora. Ze względu na to, że samochód […]

Jako dalsze urzadzenia, zmniejszajace niszczenie nawierzchni drogi, nalezy wymienic

Jako dalsze urządzenia, zmniejszające niszczenie nawierzchni drogi, należy wymienić: 1) niskie położenie środka ciężkości wozu, 2) prawidłowe resorowanie wozu w stosunku do kół, 3) mały ciężar mas niezresorbowanych, 4) zwiększenie ilości kół, 5) stosowanie napędu na przednie koła, 6) stosowanie osi o niezależnym zawieszeniu. Siła napędowa samochodu pozwala na określenie największej możliwej szybkości technicznej samochodu […]

DevURL


Łożyska kół przednich

Co 30 000 km regulować i smarować łożyska smarem ŁT-4S3. Regulacja luzu piasty koła powinna być dokonana wtedy, gdy przekracza on 0,10 mm. Przy każdej regulacji luzu należy wymienić nakrętkę piasty koła. W celu przeprowadzenia regulacji luzu należy dokręcić nakrętkę piasty koła momentem 1 9,6 N • m (2 kGm) pokręcając jednocześnie piastę w obu kierunkach co najmniej 4 do 5 razy. Następnie odkręcić nakrętkę piasty koła i dokręcić ja momentem 6,9 N • m (0,7 kGm), ponownie ją odkręcić 0 300 i zacisnąć jej kołnierz w tym położeniu. Zaciśnięcie kołnierza piasty koła winno być wykonane w miejscach odpowiadających wyfrezowanym kanałkom na sworzniu zwrotnicy. (przekładnia zębata i Koła zębate)

Ustawienie reflektorów

Co 1 5 000 km należy sprawdzić ustawienie reflektorów. Czynności ustawienia reflektorów szczegółowo zostały opisane w części pierwszej. Należy zwrócić uwagę, że punkty odniesienia Pe—Pe powinny znaleźć się 8 cm poniżej odpowiednich krzyżyków, natomiast punkty Pi—Pi powinny znaleźć się 5 cm poniżej krzyżyków. [podobne: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław ]

W samochodach, które są wyposażone w reflektory pojedyńcze regulację ustawienia świateł należy wykonać w sposób następujący:

— na ekranie narysować dwa krzyżyki odpowiadające środkom reflektorów,

— cofnąć samochód 0 5 metrów i włączyć światła drogowe; punkty odniesienia P—P powinny znaleźć się 8 cm poniżej odpowiadających im krzyżyków. Do regulacji strumienia świetlnego służą wkręty.

Reflektory są wyposażone w ręczne korektory umożliwiające ustawienie ich w dwu położeniach w płaszczyźnie pionowej w zależności od obciążenia samochodu. Przy ustawieniu świateł korektory powinny być ustawione dla obciążenia normalnego.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce