Pasek napędu pompy płynu chłodzącego i alternatora

Wał napędowy

W samochodach z przednim napędem wał napędowy jest krótki h umieszczony wewnątrz obudowy, w związku z czym nie wymaga żadnej obsługi. Natomiast w samochodach z tzw. układem klasycznym, w których silnik jest umieszczony w przedniej części nadwozia a napędzane są koła tylne, należy okresowo kontrolować i smarować przeguby wału. Smarowanie powinno odbywać się w terminach […]

Przekładnia kierownicza

W przekładni kierowniczej brak punktów smarowania, przekładnia jest posmarowana fabrycznie smarem stałym. Koło kierownicy ma być ustawione tak, aby w czasie jazdy na wprost ramię koła kierownicy było skierowane do dołu. Przy regulacji zbieżności kół przedniCh należy zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie obejm regulacyjnych na drążkach kierowniczych (przy układzie kierowniczym ze wspomaganiem). W wypadku zmiany […]

Obsługa kół

Obsługa kół polega na prawidłowym ich ustawianiu, wyważaniu, okresowym przestawianiu, sprawdzaniu stanu obręczy i tarcz kół oraz ich umocowania, uzupełnianiu i wymianie smaru w piastach kół oraz regulacji ich łożysk. Po naprawie lub wymianie części przedniego zawieszenia oraz w przypadku szybkiego i nierównomiernego zużywania się opon przednich kół i pogorszenia się sterowności samochodu należy sprawdzić […]

DevURL


Kupujemy Opla Mokkę

Auto to swoją premierę miało już w 2012 roku, do dziś dnia jest bardzo popularne. Jednak przez te kilka lat nieco się zmieniło, i to na plus. Jego podstawową zaletą wydaje się być zgrabne wnętrze, ciekawa stylistyka i porządnie wykończone wnętrze. Mimo tego że model ten należy do najmniejszych SUV-ów na rynku to jest całkiem przestronnym autem. Zarówno z przodu jak i z tyłu nie możemy narzekać. Silniki nie są małe, ale trzeba wziąć pod uwagę że muszą one napędzać dość ciężkie auto. Dużo plusów zbiera zestrojenie zawieszenia, auto doskonale radzi sobie zarówno na naszych drogach jak i na nierównościach i to dość sporych. Dodatkowo trzeba wspomnieć że Mokka znosi całkiem nieźle duże obciążenie. Auto to znajduje się pomiędzy dwoma segmentami, dlatego też wielbiciele większych i mniejszych suwów mogą je wybrać dla siebie. Tańsze egzemplarze, z napędem tylko na przednią oś, skutecznie konkurują z miejskimi crossoverami. Mocniejsze wersje z napędem 4×4 śmiało konkurują z kompaktowymi SUV-ami. Zarówno w jednym jak i drugim przypadku Mokka jest bardzo konkurencyjna. Musimy pamiętać że napęd na dwie osie jest dostępny tylko w dwóch najmocniejszych wersjach. Dużą popularnością cieszy się chociażby bagażnik rowerowy FlexFix, nie jest on zbyt tani, ale jest chwalony przez wielu kierowców. W opcji jest też dostępna kamera Opel Eye.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: