Dane techniczne

Opony bezdętkowe

Przebicia o średnicy do 6 mm zasklepia się sznurem gumowym. W tym celu należy założyć koniec sznura do końcówki szydła i umoczyć w płynie wulkanizującym, wyciągnąć gwóźdź lub inny przedmiot, który przebił oponę, i wcisnąć w otwór szydło wraz ze sznurem. Następnie obróciwszy szydło tak, aby sznur wysunął się z niego, wyciągnąć szydło z otworu […]

ODDZIALYWANIE RUCHU NA NAWIERZCHNIE DROGI

ODDZIAŁYWANIE RUCHU NA NAWIERZCHNIĘ DROGI . Droga jest dostępna dla wszystkich, korzystanie z niej nie jest w zasadzie ograniczone. Jedynie drogi o specjalnym przeznaczeniu mają ograniczone użytkowanie. Do dróg takich należą np. drogi wyłącznie dla ruchu samochodowego (autostrady), na których ruch pieszy, rowerów, pojazdów konnych nie jest dozwolony.

Układ hamulcowy

Podstawowe zasady prawidłowej obsługi A eksploatacji są podobne dla wszystkich samochodów. Natomiast dla każdej z marek wystepuja różnice w sposobie wykonywania szczegółowych czynności, w umieszczeniu charakterystycznych punktów regulacyjnych, w stosowanych materiałach eksploatacyjnych. [patrz też: czyszczenie komutatora, opel mucha mikołów, autostorczyk ] Układ hamulcowy/ zasilany i wspomagany z centralnej instalacji hydraulicznej, hamulce przednie zasilane płynem LHM z akumulatora […]

DevURL


Kazdy samochód sklada sie z nastepujacych podstawowych zespolów badz tez ich grup

Każdy samochód składa się z następujących podstawowych zespołów bądź też ich grup. a) zespołów powodujących ruch samochodu, tj. silnika wraz z wyposażeniem, sprzęgła, skrzynki przekładniowej, wału przegubowego, mechanizmu różnicowego i kół biegowych, b) zespołów sterujących i zapewniających bezpieczeństwo jazdy, czyli mechanizmu kierowniczego, hamulcy, oświetlenia, sygnałów akustycznych i kierunkowskazów: c) obudowy, tj. podwozia i nadwozia. Najistotniejszym zespołem samochodu jest silnik spalinowy zamocowany na przedniej części ramy podwozia. W silniku pod wpływem ciśnienia spalania gazów, zostają wprowadzone w ruch tłoki osadzone na korbowodach, wskutek czego wał korbowy obraca się ruch wału jest przekazany za pośrednictwem sprzęgła, skrzynki przekładniowej, wału przegubowego i mechanizmu różnicowego na koła napędne. Sprzęgło włączane i wyłączane jest za pomocą dźwigni, którą kierowca naciska nogą. Za sprzęgłem znajdu je się skrzynka przekładniowa (skrzynka biegów) wyposażona w zespół kół zębatych o różnym przeniesieniu. Skrzynka przekładniowa umożliwia łączenie ze sobą kół zębatych o różnej średnicy co powoduje jazdę samochodu o różnych zakresach szybkości do przodu i do tyłu. Zwykle samochody mają 3 – 4 zakresy szybkości do przodu zwane biegami i jeden do tyłu. Zmiany szybkości dokonuje kierowca przy wyłączonym sprzęgle za pośrednictwem dźwigni przekładniowej. [patrz też: autostorczyk, czyszczenie komutatora, opel mucha mikołów ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: autostorczyk czyszczenie komutatora opel mucha mikołów