Przestawianie kół

Problem przestawiania kół nie jest rozwiązany jednolicie. Są również przeciwnicy przestawiania kół, którzy twierdzą nie bez racji, że ścieranie bieżników opon po pewnym przebiegu dopasowuje je do nawierzchni drogi, dzięki czemu zwiększa się ich przyczepność. Głównym zaś argumentem, przemawiającym na korzyść przestawiania kół, jest przedłużenie okresu ich eksploatacji. Użytkownicy powinni więc stosować się do posiadanej […]

Układ hamulcowy

Fabia 1999 – 2007 z drugiej ręki

Nawet 10 000 zł trzeba wydać na to auto z silnikiem benzynowym 1.2 lub 1.4Auto to było hitem sprzedaży, cieszyło się ogromnym powodzeniem. Miało wiele zalet takich jak konserwatywny wygląd, wystarczające walory użytkowe, najlepiej sprzedawały się modele z małymi silnikami benzynowymi 1.2 oraz 1.4. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem jednostki napędowej do tego auta to […]

Jazda samochodem a niebezpieczeństwo

Dzisiaj mamy możliwość podróżowania niemalże wszystkimi środkami transportu. Generalnie jest to uzależnione tylko od nas samych i od tego, co akurat my wolimy. Oczywiście jeśli chodzi o codzienne przemieszczanie się, to największą popularnością cieszy się transport samochodowy. Korzystamy z niego zarówno na co dzień, jak i w momencie, kiedy chcemy pojechać w jakąś dłuższą trasę. […]

DevURL


Jako dalsze urzadzenia, zmniejszajace niszczenie nawierzchni drogi, nalezy wymienic

Jako dalsze urządzenia, zmniejszające niszczenie nawierzchni drogi, należy wymienić: 1) niskie położenie środka ciężkości wozu, 2) prawidłowe resorowanie wozu w stosunku do kół, 3) mały ciężar mas niezresorbowanych, 4) zwiększenie ilości kół, 5) stosowanie napędu na przednie koła, 6) stosowanie osi o niezależnym zawieszeniu. Siła napędowa samochodu pozwala na określenie największej możliwej szybkości technicznej samochodu w danych warunkach drogowych. Średnia szybkość techniczna jest ilorazem z podzielenia długości przebytej drogi w km przez czas przejazdu w godzinach po odtrąceniu czasu przymusowych i normalnych postojów. Szybkość techniczna zależy, między innymi, od szybkości największej, możliwej do osiągnięcia przez samochód w danych warunkach drogowych i od zrywu samochodu (współczynnik k charakterystyki dynamicznej). Szybkość techniczna na dłuższych trasach pozamiejskich zależy w zasadzie od szybkości maksymalnej. W ten spos ób, prócz określenia siły napędowej samochodu, należy umieć określić we wszelkich warunkach drogowych największą szybkość i zryw samochodu. Równolegle do tych zagadnień przy ocenie siły napędowej samochodu rozwiązuje się zadania dotyczące ustalenia największych do pokonania przeszkód drogowych (np. wzniesień). Należy zauważyć, że największa możliwa techniczna szybkość samochodu, obliczona na danym odcinku na podstawie wymienionych czynników (największa szybkość, zryw), obrazuje idealne warunki ruchu. [hasła pokrewne: deft autka, olx braniewo, opel mucha mikołów ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: deft autka olx braniewo opel mucha mikołów