Regeneracja alternatora i rozrusznika

Po określonym przebiegu zaczynają się pojawiać pierwsze problemy z tymi podzespołami. Rozrusznik nie chce kręcić a alternator za słabo ładuje. Jest to normalne i związane ze zużywaniem się tych części. Zwykle auto już ma nakręcone trochę kilometrów więc mało kto decyduje se na zakup oryginalnych nowych części. Alternatywą są azjatyckie zamienniki lub regeneracja. Od razu […]

Układ hamulcowy

Układ przeniesienia napędu

W sprzęgłach wyłączanych mechanicznie regulację przeprowadza się przez wydłużanie lub skracanie cięgła dźwigni w pobliżu obudowy sprzęgła. Po zluzowaniu przeciwnakrętki należy dokręcać lub odkręcać nakrętkę na końcówce cięgła, aż do uzyskania właściwego jałowego skoku pedału sprzęgła, po czym dokręcić przeciwnakrętkę. W sprzęgłach wyłączanych hydraulicznie regulację przeprowadza się przez wydłużanie lub skracanie popychacza hydraulicznego wyprzęgnika. Nakrętka […]

Kazdy samochód sklada sie z nastepujacych podstawowych zespolów badz tez ich grup

Każdy samochód składa się z następujących podstawowych zespołów bądź też ich grup. a) zespołów powodujących ruch samochodu, tj. silnika wraz z wyposażeniem, sprzęgła, skrzynki przekładniowej, wału przegubowego, mechanizmu różnicowego i kół biegowych, b) zespołów sterujących i zapewniających bezpieczeństwo jazdy, czyli mechanizmu kierowniczego, hamulcy, oświetlenia, sygnałów akustycznych i kierunkowskazów: c) obudowy, tj. podwozia i nadwozia. Najistotniejszym […]

DevURL


Gumowe uszczelki drzwi i okien

Gumowe uszczelki drzwi i okien powinny pozostać długo elastyczne . i  nieuszkodzone. Dlatego należy je lekko przecierać w obu kierunkach gliceryną lub talkiem. W zimie korzystne jest również przecieranie gliceryną uszczelek wewnętrznych drzwi, gdyż zapobiega to ich przymarzaniu.

Obicia ze sztucznej skóry, zabrudzone w niewielkim stopniu, można przetrzeć miękką szmatką lub szczotką. Jeżeli warstwa brudu jest większa, należy ją zmyć, gdyż sztuczna skóra przestanie przepuszczać powietrze. Do zmywania może być użyty np. płyn Skay Lux. Obicia zmywa się białą, nasiąkliwą szmatką, obficie zmoczoną płynem. Oczyszczone powierzchnie należy wytrzeć do sucha miękką i czystą szmatą. (maszyny pakujące; Blog motoryzacyjny). [podobne: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ]

Do czyszczenia obić z materiałów tekstylnych używa się przede wszystkim odkurzacza lub niezbyt twardej szczotki. Plamy lub znaczne zabrudzenia usuwa się za pomocą płynu czyszczącego materiały tekstylne i z włókien sztucznych. Czyszczenie powinno odbywać się w następujący sposób: czystą bezbarwną szmatkę nasączyć płynem i pocierać plamę ruchami kolistymi, zaczynając od zewnętrznych części plamy, a następnie dochodząc do jej środka. Niezależnie od fabrycznego zabezpieczenia antykorozyjnego zaleca się przynajmniej raz na dwa lata, najlepiej podczas obsługi zimowej, zabezpieczyć spodnią część nadwozia oraz przekroje zamknięte. Płytę podłogową i wnęki błotników po uprzednim dokładnym umyciu pokrywa się pędzlem lub natryskowo preparatem pod nazwą Bitex. W przekroje zamknięte (np. drzwi, progi, nakładki pokrywy silnika i bagażnika) wtryskuje się pod ciśnieniem Fluidol przez istniejące oraz dodatkowe, uprzednio wywiercone otwory. Podczas mycia nadwozia najłatwiej jest zauważyć wszelkie ubytki lub odpryski lakieru, które występują najczęściej np. na krawędziach drzwi lub pokryw silnika i bagażnika. Pozostawienie niezabezpieczonej powierzchni blachy prowadzi nieuchronnie do rozprzestrzeniania się korozji, zwłaszcza szybkiego i intensywnego w okresie zimowym.

 

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane moto allegro osobowe serwis audi wrocław