Regulacja luzu zaworów

Należy pamiętać. że usytuowanie zaworów jest następujące: pierwszy zawór najbliższy paska zębatego napędu rozrządu jest zaworem wydechowym, następnie dwa są zaworami ssącymi, dalsze dwa to zawory wydechowe, dalej dwa zawory ssące i ostatni znów wydechowy. Jeżeli rzeczywisty luz zaworu różni się od prawidłowych wartości dla zaworu ssącego lub wydechowego, należy przy użyciu przyrządu specjalnego nr. […]

Wycieraczka

Pojedyncza wycieraczka szyby przedniej ma być ustawiona symetrycznie, tak aby po obu stronach szyby skrajne położenie pióra wycieraczki było na tej samej wysokości. Do XI/ 1978 pióra wycieraczki miały mniejszą liczbę punktów podparcia gumki: — wycieraczka Bosch — 6 punktów wycieraczka Ducellier — 7 punktów Od XI/ 1978 oba typy piór mają 8 punktów podparcia […]

Ustawienie reflektorów

Co 15 000 km oraz każdorazowo po demontażu i montażu reflektora lub wymianie żarówki należy sprawdzić ustawienie reflektorów asymetrycznego światła mijania. Obsługa techniczna Niektóre czynności obsługowe mogą okazać się trudne do wykonania poza stacja obsługi, ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się więc w tym przypadku zwrócić. się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności […]

Kontrola układu hamulcowego

DevURL


Golf na 2017 rok

Koncern VW ma zamiar na bazie Golfa wypuścić w przyszłym roku SUV-a. VW zauważył niezwykłą popularność aut tego typu i dlatego przygotować SUV-a niemal w każdym segmencie. Auta VW potrzebują nieco świeżości, ich stylistyka zmienia się za mało, jak by nie nadążały za trendami. Jedyne co się zmieniało przez lata, i było widoczne to coraz większy znaczek marki. SUV na bazie golfa ma być jednak rewolucją, nowoczesną stylistykę ma zyskać wiele elementów. Ma on stać się potężniejszym i większym ale jednak nie aż tak jak Tiguan. Koncepcja ta jest słuszna, auto ma się wpasować między Polo Suvem a Tiguanem II. Szacuje się że golf w tej nowej wersji am kosztować około 75.000 zł. Dostępna będzie odmiana Coupe, ma być droższa o około 10.000. Najdroższa wersja może kosztować nawet 180.000 zł. Pakiety wyposażenia typowe dla koncernu VW mają zostać ułożone od nowa bo tu też od lat wiało już nudą. W Golfie mają znaleźć się nowinki które już są znane właścicielom Passatów czy Tiguana. Kluczową innowacją w Golfie ma być napęd na obie osie oraz DSG. W aucie znajdzie się też nowe oprogramowanie sterujące ABS i ESP. Jeśli chodzi o motory napędowe to oferowane w tym aucie tylko niewiele będą się różnić od tych w Tiguanie. Mają za to pojawić się wersję hybrydowe. W odstawowej wersji ma być moc 15kW w najmocniejszym 30kW.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: