Postój samochodu dłużej nic 3 miesiące

Zakup auta

Dzisiaj, niemalże każda osoba jest w stanie dopasować pod siebie odpowiedni model samochodu. Mamy naprawdę całą masę możliwości do wyboru, bez względu na to, co lubimy. Osoby nieco bardziej wybredne sprowadzają sobie auta zza granicy. Mało tego, znane koncerny samochodowe co rusz produkuję nowe typu znanych aut, nieraz coraz to bardziej luksusowe wersje. Starsze typy […]

Golf na 2017 rok

Koncern VW ma zamiar na bazie Golfa wypuścić w przyszłym roku SUV-a. VW zauważył niezwykłą popularność aut tego typu i dlatego przygotować SUV-a niemal w każdym segmencie. Auta VW potrzebują nieco świeżości, ich stylistyka zmienia się za mało, jak by nie nadążały za trendami. Jedyne co się zmieniało przez lata, i było widoczne to coraz […]

Wymiana oleju silnikowego

Co 500 km lub raz w tygodniu na zimnym silniku sprawdzić poziom oleju i, jeżeli zajdzie konieczność, uzupełnić. Poziom oleju powinien zawsze zawierać się między znakami MIN i MAX wybitymi na miarce. Odległość między znakami MIN. i MAX odpowiada około 1 kg oleju. Co 10 000 km lub przynajmniej co 6 miesięcy należy olej wymienić. […]

DevURL


Filtr powietrza

Co 10 000 km należy wymienić wkład filtru na nowy. W tym celu należy odkręcić nakrętki i zdjąć pokrywę. Filtr ma dwa chwyty powietrza: chwyt dla powietrza chłodnego w lecie oraz chwyt dla powietrza podgrzanego od kolektora wydechowego w zimie. Regulację przeprowadza się przez zdjęcie pokrywy a następnie ustawienie jej [więcej w: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław ] w zimie: znak powinien znajdować się naprzeciw strzałki, w lecie: znak powinien znajdować się naprzeciw strzałki.

Regulacja luzu zaworów (blachy trapezowe i laser fiber)

Regulację luzu zaworów należy przeprowadzić na zimnym silniku bardzo starannie ustalając jego wartości:

— 0,45 mm dla zaworu ssącego,

— 0,60 mm dla zaworu wydechowego.

Regulację luzów należy rozpocząć od pierwszego cylindra, tj. od cylindra najbliższego paska zębatego napędu rozrządu po wykonaniu następujących czynności:

— wymontowaniu filtru powietrza,

— zdjęciu pokryw głowicy, — wykręceniu świec zapłonowych (łatwiejsze obracanie watem korbowym).

Następnie należy obrócić wał korbowy tak. aby tłok pierwszego cylindra ustawił się w ZZ podczas suwu sprężania. Obydwa zawory są wówczas zamknięte. Za pomocą odpowiedniej blaszki szczelinomierza skontrolować rzeczywisty luz danego zaworu. Kontrolowana krzywka powinna być ustawiona prostopadle do płytki popychacza. Należy pamiętać, że zawory ssące są z lewej strony (patrząc w kierunku jazdy), a wydechowe z prawej. Jeżeli zmierzony luz zaworu różni się od prawidłowych wartości dla zaworu ssącego lub wydechowego, to należy przy użyciu przyrządu specjalnego nr A.60422 wymienić płytkę regulacyjną.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce