Regulacja zaworów

Regulacje zaworów przeprowadza się zawsze na zimnym silniku. Aby móc obracać wal korbowy przy regulacji zaworów, nalezy podnieść samochód z jednej strony z przodu, włączyć 4 (lub 5) bieg i obracać koło uniesione do góry. Nigdy nie należy obracać wału korbowego za pośrednictwem nakrętki mocującej koło paska klinowego na wałku rozrządu. Zdjąć pokrywę zaworów z […]

Układ hamulcowy

Mondeo 2

Jeśli jesteś posiadaczem auta, które zostało wyprodukowane w pierwszej fazie to pewnie nie jesteś za bardzo zadowolony ze swojego mondeo. Inaczej jest u właścicieli, którzy nabyli to auto całkiem niedawno, w ich modelach wyeliminowano i to znacznie większość wad i usterek Tym samym auto to stało się mniej awaryjne. Jakiś wkład całą sprawę z modeno […]

Skrzynka biegów

Wymiana oleju —spuszczanie oleju ze skrzynki biegów przez dwa korki spustowe, napełnianie przez korek z odpowietrznikiem. Samochody Citroen CX mają bagnetowy wskaźnik poziomu oleju w skrzynce biegów. Różnica pomiędzy wskazaniem „maksimum i „minimum” wynosi O, 1 5 litra. Wskaźnik znajduje się za poprzeczką przedniego zawieszenia i jest dostępny po wyjęciu koła zapasowego. Moment dokręcania korków […]

DevURL


Fabia 1999 – 2007 z drugiej ręki

Nawet 10 000 zł trzeba wydać na to auto z silnikiem benzynowym 1.2 lub 1.4Auto to było hitem sprzedaży, cieszyło się ogromnym powodzeniem. Miało wiele zalet takich jak konserwatywny wygląd, wystarczające walory użytkowe, najlepiej sprzedawały się modele z małymi silnikami benzynowymi 1.2 oraz 1.4. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem jednostki napędowej do tego auta to ten artykuł powinien Ci pomóc. Nie będzie to łatwe gdyż nie są to silniki bez wad zatem oba silniki mają swoje mocne i słabe strony. Wiele osób wyżej ocenia jednak jednostkę VW. Trzeba też zwrócić uwagę na auta z oznakami korozji. Najczęściej pojawia się ona na tylnej klapie. Jakość wykończenia wnętrza też nie jest powalająca, w autach z wspomnianego wcześniej okresu mogą już pojawić się przetarcia. Użytkownicy Fabii narzekają też na powtarzające się problemy z elektroniką. W silniku benzynowym 1.2 R3 http lubią psuć się głowice szybko rozciąga się też łańcuch rozrządu. W 1.4 16V lubiały zamarzać odmy zużywały się też kasatory luzu zaworowego, możemy też trafić egzemplarz biorący sporo oleju. Jeśli chodzi o zawieszenie to jest to chyba główna bolączka tego auta, dopiero w 2006 roku nieco poprawiono ten problem.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: