Odpowietrzanie układu hydraulicznego

Rozstaw kól jest to odleglosc miedzy srodkami opon dwóch kól tej samej osi, a przy kolach blizniaczych jest to odleglosc miedzy plaszczyznami symetrii podwójnego ogumienia

Rozstaw kół jest to odległość między środkami opon dwóch kół tej samej osi, a przy kołach bliźniaczych jest to odległość między płaszczyznami symetrii podwójnego ogumienia. Rozstaw kół ma zasadnicze znaczenie dla stateczności samochodu: im większy jest rozstaw kół, tym mniejsze jest niebezpieczeństwo wywrócenia się samochodu. Położenie środka ciężkości samochodu ma również duże znaczenie dla stateczności […]

Centralna instalacja hydrauliczna

Obsługa alternatora

Badania wykazały, że akumulator pozostawiony w samochodzie podczas mrozu —10OC bez ocieplenia osiąga- temperaturę otoczenia już po ok. 7 godzinach. Natomiast akumulator pozostawiony w tych samych warunkach, lecz ocieplony, osiąga temperaturę otoczenia w czasie kilkakrotnie dłuższym. Stąd prosty wniosek, że ocieplony akumulator po nocnym postoju będzie miał większą pojemność, a więc i większą zdolność uruchomienia […]

DevURL


Dynamicznosc samochodu

Dynamiczność samochodu . Wstawiając wartości W ze wzoru 1 do wzoru 2- dla granicznego warunku P = W otrzymamy następujące równanie ruchu samochodu: G a s V2 P – G (1 +1) + -p = O Wprowadzając następująca oznaczenia: E = k a V2 i przekształcając wzór oznaczając otrzymamy ostatecznie: P-B f+k Wyraz D obrazuje nam nadmiar siły pociągowej samochodu nad oporem powietrza w stosunku do jednostki ciężaru samochodu brutto i nazywa się dynamicznością samochodu. Zależność dynamiczności samochodu od szybkości ruchu nazywamy charakterystyką dynamiczną samochodu. Równanie wyrażające tę zależność nazywamy równaniem charakterystyki dynamicznej samochodu, które przedstawia się w ogólnej formie: D = f (V) Konstrukcja wykresu charakterystyki dynamicznej samochodu, którą opracowuje fabryka samochodów i dołącza do dokumentacji samochodu jest następująca: – na osi rzędnych odkłada się wielkość dynamiczności samochodu, tj. D = f + i + k mierzoną w procen tach, – na osi odciętych odkłada się szybkość ruchu samochodu V w km/godz. Wykres składa się z tylu gałęzi ile przekładni biegów ma samochód. Każda gałąź wykresu podaje zależność D od V dla danego biegu jak z wykresów widać, najniższy bieg ma najmniejsze możliwości co do szybkości a największe – jeśli chodzi G wykorzystania dynamiczności. Korzystając z wykresów charakterystyki dynamicznej samochodu możemy określić: 1) największą dopuszczalną szybkość samochodu na danej drodze, tj. o znanym rodzaju nawierzchni oraz wzniesieniu 2) wielkość przyspieszenia ruchu na tamtej drodze, 3) wielkość maksymalnego wzniesienia i dla ruchu jednostajnego o szybkości V na danym rodzaju nawierzchni. Przykłady liczbowe [przypisy: wynajem busów warszawa, podesty ruchome, wynajem autokarów Kraków ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: podesty ruchome wynajem autokarów Kraków wynajem busów warszawa