Regulacja hamulca ręcznego

Jeżeli skok dźwigni hamulca ręcznego jest nadmierny oznacza to, że hamulec jest źle wyregulowany. W celu wyregulowania hamulca należy: — ustawić dźwignię hamulca ręcznego w położeniu zwolnionym, — zluzować przeciwnakrętkę, a następnie wkręcając nakrętkę śruby napinacza napiąć linkę, — zabezpieczyć nakrętkę śruby napinacza przez dokręcanie przeciwnakrętki, — wykonać około 10 naciśnięć na pedał hamulca nożnego […]

Przygotowanie do długotwałego postoju

Pokrowiec na samochód

Dyskusyjny jest problem stosowania pokrowca na samochód. Niektóre wytwórnie, jak np. Volkswagen, wyraźnie nie zalecają stosowania pokrowców. Inne — w ogóle nie wypowiadają się na ten temat. Zwolennicy stosowania pokrowców wymieniają takie zalety jak: ochrona przed oblodzeniem i śniegiem w zimie oraz przed deszczem i kurzem w lecie.

Nowy Hyundai i30

Auto trzeciej, najnowszej generacji ma zadebiutować w tym roku. Głośno już się mówi o tym fakcie, ponieważ ma on być oferowany w wersji N. Warto też wspomnieć, że zarówno Hyundai jak i bliźniacza Kia odnotowała na naszym kontynencie spory wzrost sprzedaży aut. Koncerny te zawdzięczają to miedzy innymi niepowtarzalnemu designowi, dobrej, jakości i dbałości o […]

DevURL


Dynamicznosc samochodu

Dynamiczność samochodu . Wstawiając wartości W ze wzoru 1 do wzoru 2- dla granicznego warunku P = W otrzymamy następujące równanie ruchu samochodu: G a s V2 P – G (1 +1) + -p = O Wprowadzając następująca oznaczenia: E = k a V2 i przekształcając wzór oznaczając otrzymamy ostatecznie: P-B f+k Wyraz D obrazuje nam nadmiar siły pociągowej samochodu nad oporem powietrza w stosunku do jednostki ciężaru samochodu brutto i nazywa się dynamicznością samochodu. Zależność dynamiczności samochodu od szybkości ruchu nazywamy charakterystyką dynamiczną samochodu. Równanie wyrażające tę zależność nazywamy równaniem charakterystyki dynamicznej samochodu, które przedstawia się w ogólnej formie: D = f (V) Konstrukcja wykresu charakterystyki dynamicznej samochodu, którą opracowuje fabryka samochodów i dołącza do dokumentacji samochodu jest następująca: – na osi rzędnych odkłada się wielkość dynamiczności samochodu, tj. D = f + i + k mierzoną w procen tach, – na osi odciętych odkłada się szybkość ruchu samochodu V w km/godz. Wykres składa się z tylu gałęzi ile przekładni biegów ma samochód. Każda gałąź wykresu podaje zależność D od V dla danego biegu jak z wykresów widać, najniższy bieg ma najmniejsze możliwości co do szybkości a największe – jeśli chodzi G wykorzystania dynamiczności. Korzystając z wykresów charakterystyki dynamicznej samochodu możemy określić: 1) największą dopuszczalną szybkość samochodu na danej drodze, tj. o znanym rodzaju nawierzchni oraz wzniesieniu 2) wielkość przyspieszenia ruchu na tamtej drodze, 3) wielkość maksymalnego wzniesienia i dla ruchu jednostajnego o szybkości V na danym rodzaju nawierzchni. Przykłady liczbowe [przypisy: motoallegro osobowe, olx braniewo, auto storczyk ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: auto storczyk motoallegro osobowe olx braniewo