używane bmw x1
chwilówki przez internet chwilówki przez internet
Wymiana płynu hydraulicznego LHM

Układ przeniesienia napędu

W sprzęgłach wyłączanych mechanicznie regulację przeprowadza się przez wydłużanie lub skracanie cięgła dźwigni w pobliżu obudowy sprzęgła. Po zluzowaniu przeciwnakrętki należy dokręcać lub odkręcać nakrętkę na końcówce cięgła, aż do uzyskania właściwego jałowego skoku pedału sprzęgła, po czym dokręcić przeciwnakrętkę. W sprzęgłach wyłączanych hydraulicznie regulację przeprowadza się przez wydłużanie lub skracanie popychacza hydraulicznego wyprzęgnika. Nakrętka […]

Akumulator w zimie

Oprócz tego w zimie akumulator jest znacznie bardziej obciążony niż w innych porach roku. Niezależnie od większego poboru prądu podczas uruchamiania zimnego silnika, w zimie dłużej jest włączone oświetlenie i inne odbiorniki prądu. Pojemność akumulatora wówczas stale maleje, gdyż nawet alternator nie zdoła go dostatecznie naładować. Dlatego też szczególnie w zimie, gdy samochód jest eksploatowany […]

Cena benzyny a podróżowanie

Dzisiaj bardzo dużo osób wybiera samochód, jako środek nie tylko do regularnego przemieszczenia się po mieście, ale również na nieco dłuższe trasy, takie jak choćby wyjazdy zagraniczne. Z jednej strony bilety na samolot dzisiaj można dostać naprawdę w przyzwoitej cenie, z drugiej zaś samochód w dalszym ciągu jest bardzo popularny. Z czego to wynika? Przede […]

DevURL


Amortyzatory, sprężyny i kompresory

Zużyte lub uszkodzone amortyzatory wpływają ujemnie nie tylko na komfort jazdy, ale również na stateczność i kierowalność samochodu. Oprócz tego amortyzatorów brak odpowiedniego resorowania w przednim zawieszeniu powoduje szybsze zużycie elementów układu kierowniczego. Dlatego też podczas obsługi samochodu należy również sprawdzać stan amortyzatorów. Amortyzatory sprawdza się najpierw przez oględziny zewnętrzne. Ślady wycieku płynu świadczą o uszkodzeniu, wskutek czego amortyzator nie tłumi drgań lub tłumi je w nieznacznym stopniu. Następnie należy sprawdzić działanie amortyzatora po rozkołysaniu nadwozia, o czym była mowa w rozdz. 1. (najtańszy nowy samochód; ceny nowych aut)

W amortyzatorach rozbieralnych często wystarczy oczyszczenie ich wnętrza i napełnienie świeżym olejem. Są warsztaty rzemieślnicze, które specjalizują  się w regeneracji amortyzatorów nierozbieralnych. Z reguły jednak amortyzatory po regeneracji są mniej trwałe niż nowe, nie zawsze jest to więc zabieg opłacalny. Niezależnie jednak od tego, czy amortyzatory będą naprawiane, czy też wymieniane na nowe, trzeba je wymontować z samochodu.  Czynność tę można wykonać we własnym zakresie. [hasła pokrewne: Salon Skoda Wrocław, podesty ruchome, podesty magazynowe ]

Sposób smarowania resoru piórowego

Do smarowania resorów piórowych należy zdjąć lub poluzować strzemiona i unieść samochód na podnośniku, podstawionym tak, aby rozluźnić pióra resoru. Następnie należy rozchylać pióra szerokim wkrętakiem i wprowadzać pomiędzy nie odpowiednią ilość smaru. Resory smaruje się smarem stałym z domieszką grafitu zwykle podczas obsługi sezonowej. Resory w pokrowcach smaruje się tylko wówczas, gdy słychać ich skrzypienie.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: podesty magazynowe podesty ruchome Salon Skoda Wrocław